Ongi is weg, maar buikpijn blijft??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ben vorige week woensdag ongi geworden en meestal heb ik dan 2 a 3 dagen buikpijn, maar nu is de ongi bijna weg, maar ik heb het gevoel dat ik weer ongi moet gaan worden. Die buipijn is niet fijn!
    Is er hier iemand die dat ook wel eens gehad heeft?
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee, nooit gehad, dus ik kan je niet helpen... :(
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat had ik afgelopen week ook gehad, maar weet nog steeds niet wat het wel is geweest. Het is wel weg nu.
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi ooievaar
    Ik heb dat tot nu toe elke maand gehad op de 8ste dag(4 dagen na mn laatste ongidag) dat ging ook gepaard met weer wat bloedverlies.
    Volgens de dokter was dat een eisprongbloeding dus wie weet heb jij hier ook een beetje last van dat je buik zich weer klaarmaakt voor de nieuwe eisprong...

    groetjes liselotje ;)
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je voor de antwoorden.
    Alleen is het zo dat ik er geen extra bloedingen bij heb gehad.
    De bloeding is zelfs helemaal weg.
    Het gekke vind ik ook dat mijn borsten veel gevoeliger zijn??
    Ik ga er maar gewoon vanuit dat het mijn ei zal zijn die straks zal gaan springen.. ;)
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Ooievaar,
    Heb ook van die hevige buikpijn gehad alleen was dat 12 dagen voor m'n
    ongi dag.
    Weet ook niet wat het was.

    Heb er nu geen last van gehad. Zou normaal gezien a.s. donderdag ongi moeten worden maar, gezien mijn laatste cylcus, tel ik er toch maar wat extra dagen bij.
    IK probeer toch van m'n normale cylcus van 28 dagen uit te gaan maar ben bang dat mijn lichaam me weer lekker in spanning gaat houden :( .

    Silly
     
  7. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik herken dit wel,na de 1e buikpijn die bij mijn ongi hoort,bleef ik dagen erna een zeurende pijn houden.
    Heb ook geen idee wat het is :(

    Maar er is wel meer raar,ben dus ongi geweest,heb af en aan vreemde krampjes en buikpijn,mijn ei kan elk moment springen en ik ben me een partij misselijk deze morgen :confused:
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik hoop dat je het dan gezellig hebt gehad Karola?

    Hier is de buikpijn wel weg. Maar het is nu precies een week geleden dat ik ongi ben geworden. Toen de onig zondag weg was kreeg ik savonds enorma pijn in mijn buik? Het kan toch niet al mijn ei zijn geweest? Mijn borsten zijn namelijk ook wat gevoeliger als normaal? Ik snap er niks meer van. Is mijn lichaam zo in de war... (geest in ieder geval wel ;) )
     
  9. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Of ik het gezellig heb gehad ooievaar?Lief dat je het vraagt!

    Maar NEE,PPffffffffff......volgens de berekenig mijn meest vruchtbare dag en jahoor :confused: &@##*&!!!! Manlief is ziek!!!!!!!!
    Tja kan gebeuren maar baal echt wel een beetje,hoop nu eigenlijk dat mijn cyclus langer is dan 28 dagen en dat mijn eisprong morgen komt.
    Hebben we misschien vanavond nog een kansje :(
     
  10. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dat zal je net zien!! hihi
    Maar goed het kan nog steeds! Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina