Zit nu in de 3e ronde en zit me weer van alles af te vragen. Volgende week zou ik ongi moeten worden. Ik heb sinds vandaag pijnlijke borsten en erg gevoelige/zere tepels. Als ik ongi wordt heb ik ook wel last van pijnljke borsten. Zou ik dan eigelijk nu al weten dat ik gewoon ongi wordt volgende week of kan je opzich nu ook al pijnlijke borsten en gevoelige tepels hebben door een eventuele zwangerschap? Heeft iemand hier een antwoord op? Bedankt vast. Deze week gaat vas lang duren.....
Ik weet niet of je aan het ontpillen bent maar dat kan ook een hoop symptomen geven.. maar het kunnen best symptomen zijn.. ik hoop het echt voor je. Jammer genoeg kunnen we alleen maar wachten tot de test het antwoord geeft of de ongi niet komt.
Ik heb de ene maand wel en de andere maand niet, last van zeer gevoelige tepels paar dagen na mijn eisprong, ben er nog niet zwanger van geweest helaas... Maar bij sommige is het wel echt een teken.
hee sanne, heb dat ook elke maand, vervelend, hè? en dan telkens de vraag: is het nou erger of juist minder erg dan vorige maand? is het later of eerder op komen zetten? nou ja, ik heb ervaren dat alles kan. vorige maand kwam het heel laat opzetten, terwijl ik het altijd de dag na mn eisprong al heb. deze maand heb ik er al een week last van terwijl ik pas over een week ongi moet worden... mwpf raar. HOOP VOOR JOU SUPERDEPUPERZWANGER! laat je het ons weten? liefs
ik heb ook zo een heel raar gevoel lichte steken onder in mijn buik die doorstralen naar mijn benen en mijn onderrug echt zo een gevoel dat het raak is in ronde 1 zou het ? zal mezelf wel weer met niks aan het blijmaken zijn denk ik
Ik hoop voor je dat het toch tekens van een zwangerschap zjin, 't is heel goed mogelijk. Ik zal voor je duimen. Ik heb zelf al sinds vorige week donderdag ongi klachten, maar dan buikkramp en gevoelige tepels terwijl ik pas maandag aanstaande ongi zou moeten worden. hmmm... is het de sterke wens of is het voor het echie?
haha ik heb ook zo een gevoel ik denk dat ik gewoon teveel op mijn lichaam aan het letten ben dat die klachten er normaal ook zijn maar ik er niet zo een aandacht aan besteed heb
Goed te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort vage klachtjes en die zich dan afvraagt of het misschien zo zal zijn. Zwanger worden is het enige waar je geen invloed op uit kan oefenen. Het komt wanneer het komt en daar heb je verder geen grip op, hoe jammer soms ook. Ik hoop dat iedereen heel snel een positieve test in handen mag hebben.
Sanne, ik hoop dat je gelijk hebt. Want dat zou inhouden dat er achter deze compu binnenkort een heeel blije dame zit en achter nog heel veel andere compu's denk ik
Hallo lieve dames! Ik moet a.s. donderdag ongesteld worden maar had gisteren (maandag) ongi klachten. Had krampen, pijnlijke borsten en een mini mini bruin stipje in mijn ondergoed. Vorige week en nu gevoelig in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Vlak na/ rond de eisprong lag ik 's nachts een uur wakker van vreselijke steken in mijn onderbuik. Allerlei zaken die ik ook bij anderen lees. Ik hoop zo dat het betekent dat ik zwanger ben. Nog even wachten tot ik kan testen, spannend.... Ach, ik moet even stoppen met malen. Maar ik duim en absoluut ook voor jullie!
@Josette; Spannend zeg. Jij kan al over 2dagen testen! Ik hoop voor je dat het raak is. In welke ronde zit jij? Wel grappig he dat iedereen zo aan het malen en denken is terwijl men zegt dat je het los moet laten. Als ik wist hoe, dan deed ik dat. Succes!
tja sanne ik dahct het iets los gelaten te hebben tot ik gisteren hoorde dat iemand die net zo kort bezig was als mij al zwanger is en dat in ronde 2 Ik mag ook pas volgende week testen en denk dat het neit zo is . heb wel klachten pijn in me buik ontslating elke dag was vroeger soms hard en 1x per week. ook soms pijn in me rug en me eten smaakt me niet meer Maar of dit nou komt door zwanger zijn of stress only time will tell. Merk wel dat ik nu een beetje depri gevoel heb .
Het lijkt wel of mijn borsten nu nog amper gevoelig zijn en die pijnlijke tepels zijn ook zo goed als verdwenen. Hoe raar? Maak mezelf deze maand weer lekker gek......
Ach ja, beetje spanning is ok, toch? Ik moet zeggen dat ik vrij nuchter ben en ook totaal niet de drang heb om te testen, ik heb heel erg 't gevoel dat ik gewoon ongie ga worden... Voor wat betreft je vraag: bij mijn eerste zwangerschap kwamen de pijnlijke borsten pas nadat ik WIST dat ik zwanger was, ik denk 1 week erna. Nu heb ik nog totaal nergens last van, maar dat had ik toen dus ook niet.... en heb ik eigenlijk nooit! Spannend hé!?
@ Niki: Zeker spannend zeg. Knap zeg dat jij zo nuchter bent. Als ik jou was had ik nu al een test gedaan. Ik ben opzich ook wel vrij nuchter van mezelf maar in dit eigenlijk helemaal niet. Denk ok wel dat ik gewoon ongi ga worden maar toch..... Succes, ben benieuwd naar je test. Groetjes,
Ik heb precies dezelfde klachten en ik moet ook over 1 week ongesteld worden ... Spannend voor ons dus! Ik hoop dat het zo mag zijn.. het lijkt mij helemaal geweldig mama te worden. succes,, x
Heb heel stiekem gisteravond een testje gedaan want had er nog 1 liggen en ik zag een heel licht streepje?! Mijn man zag het ook. Maar ja, hecht hier nog maar niet zoveel waarde aan want er kan nog van alles gebeuren. Ga denk ik zondag of maandag nog een testje wagen. Wel spannend allemaal. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt dan is het ook niet zo`n tegenvaller. Groetjes,