13 sept was de eerste dag van mn laatste menstruatie.. (zou dus nu de 11e weer ongesteld moeten worden) toen 2 weken daarna heb ik het gedaan met mijn vriend.. en een week daarna dus nu een week voor mn nod.. steeds misselijker, met vlagen, buikpijn maar vreemde buikpijn.. opgezet gevoel. hoofdpijn. en daarbij komt dat ik net 3 dagen bruinverlies heb gehad.. heel weinig maar.. maar normaal heb ik dat nooit. en nu is het weer opgehouden.. zou dat van de innesteling kunnen zijn? ben best zenuwachtig. maar kan pas over een paar dagen testen
was ik wel, maar ben het na de 13e vergeten. (vergeet echt heel veel, en zo belangrijk ding dus ook) en omdat er dus misschien een kans is wil ik nog niet beginnen.. want als ik wel zwanger ben is de pil niet goed..
Je symptomen kunnen ook komen doordat je de pil bent vergeten, daar reageert je lichaam ook heel raar op.. En je lichaam kan je heel erg voor de gek houden
Dat kan, je lichaam kan nu anders reageren.. Helaas is het afwachten tot je een testje kan doen. Heb je het al met je vriendje besproken?!
ja.. hij is ook behoorlijk gestresst en hij is er niet echt blij mee als het zo zou zijn.. maar hij blijft wel bij me
Dat is wel fijn om te horen dat hij wel bij je blijft mocht het zo zijn, het is natuurlijk niet zo dat hij wel de lusten heeft en niet de lasten Praat er goed over met elkaar.. Veel succes met testen meid!
Tja wachten is idd erg moeilijk, er zijn natuurlijk vrouwen die een paar dagen voor de NOD posi testen.. Maar je hebt ook dames die pas 2 weken overtijd testen, hou daar rekening mee Ik weet wel dat de testen van kruitvat gevoeliger zijn.. Maar probeer zolang mogelijk te wachten met testen, zodat je jezelf niet teleur stelt met een nega test..
heb zo'n kruidvat test thuis.. maar ik wacht nog wel gewoon even.. bij neg test, ben ik toch stiekem inderdaad wel teleurgesteld ja dus ik wacht maar gewoon.. heb al eerder neg. test gehad... niet echt leuk .. maar mijn vriend zal wel blij en opgelucht zijn dan maarja
Tuurlijk ben je teleurgesteld als het nega is, maar dan moet je altijd maar zo denken, ik ben nog jong, ga eerst lekker me ding doen, school afmaken enzo en toekomst opbouwen en dan komt het kindje wel. Ik wilde op me 17e ook al heel graag een kindje vond het spannend als ik een keer de pil was vergeten en kon testen.. maar financieel zou ik het niet redden met de kleine.. Nu is het al heel anders.. En dat gebeurt bij jou ook
ja ik denk ook wel van als het niet zo is gewoon lekker op school concentreren enzo.. alleen gaat dat nu even niet precies als ik een paar toetsen heb en nog 1 moet inhalen gebeurd dit maar nog even paar daagjes wachten en dan weet ik het maar zou het dus niet echt erg vinden als ik het wel ben
hahaha Nou meid, iniedergeval heel veel succes.. En echt doen hoor, als je test nega is! En mocht hij posi zijn, wens ik je heel veel plezier met je kleine spruit! Hou me op de hoogte