Heb vanochtend ook stiekem een testje gedaan, maar helaas negatief. Het was wel te vroeg, dus misschien als ik het volgende week nog een keer probeer wel posi... Voel i.i.g. behalve mijn (.)(.) geen andere ongi klachten maar ik ben er nu wel bang voor dat het ondanks mijn hele sterke voorgevoel niet gelukt is. Afwachten maar.
Ze zeggen altijd 'n streep is 'n streep... ik had dat ook bij m'n eerste...! Misschien toch 'n voorzichtige felicitatie...? Hier nog geen ongie... maar weet dus niet wat m'n cyclus is, ik ga ervan uit dat ik dit weekend gewoon ongie wordt. anders doe ik na 't weekend 'n test... als ik zo lang kan wachten... Succes allemaal en voor degene die ongie is geworden of negatief heeft getest... balen! Gr. Niki
ik moet nog ff doorbijten ondanks me buikpijn heb dit nooit dus ik hoop dat het positief is en niet door stress
Ze zeggen inderdaad wel een streepje is een streepje maar ik ben er toch niet zeker van hoor. Gistermiddag nog een van een ander merk een test gedaan en daar was niets op te zien. Denk dat ik gewoon ongi ga worden. Heb heel af en toe met afvegen na het plassen een lichtroze/bruin slijmpje ( sorry voor de details). Verder zijn wel al mijn klachten zoals zere borsten etc weg en voel me redelijk goed. Nu iets last van ongikrampen maar wel heel licht. Ga zondag denk ik nog een testje wagen. De wens is zo groot dus het zou fantastisch zijn. Groetjes,
Het zou zeker fantastisch zijn.... Ik hoop met je mee! Hier nog niks... erg spannend! Terwijl ik wel heel erg 't gevoel heb dat ik ook gewoon ongie wordt.... waarom...? Ik weet 't niet... zelfbescherming?
@Niki: spannend he? Ik denk dat het zelfbescheriming is hoor door dat te denken. Doe ik zelf ook namelijk. Ik zou het volgens mij ook pas gaan geloven als ik een buikje krijg! Succes met wachten, spannend
wil je nu al zekerheid ff naar de dokter bent gelijk gerustgesteld al zegt hij wel erbij dat de kans op een miskraam nu net iets groeter is als voor degenen die erachter komen als ze al iets later testen
@Sanne: En toch had je een ministreepje.. wat spannend zeg! Ik duim voor je! Wat mij betreft, ben nog niet ong geworden en ga vanavond testen met een gevoelige test (vanaf vier dagen voor NOD). : Ik zal het laten weten!
Net met plassen een flinke veeg rood bloed. Vorige maand kondigde de duivels zich ook al een paar dagen vantevoren aan dus we gaan op voor ronde 4. Nieuwe ronde, nieuwe kansne. Groetjes
Test gister was negatief en vandaag helaas de rode duivel op de koffie... Dus ook voor mij: op naar ronde vier!
Hier nog steeds niks... en gisterochtend een negatieve test... ik snap 't niet zo goed.... ben altijd in de veronderstelling geweest dat mijn cyclus niet zo lang was, maar gewoon 28 a 29 dagen... We wachten maar af....
Bij mij zijn vannacht de rode duivels op bezoek gekomen. Eigenlijk had ik pas morgen ongesteld moeten worden. Nou ja, ben ik er ook weer eerder vanaf! Op ronde 4! Groetjes, Sanne
Hey meiden, hier nog eentje, heb het gemiddelde genomen van me laatste 3 rondes en dat is 26 dagen het ging de laatste tijd steeds gelijk. Nu ook al 2 dagen overtijd en al in ronde 15, en gewoon niet durven test omdat ik bang ben voor een teleurstelling, wel steeds ongikrampen maar er komt niets. misselijk een een steeds honger gevoel rommelende maag, en steekjes onder in me buik. Naja we zullen het wel afwachten tot vrijdag van dan zit ik op dag 30 en dat is me langste cyclus. groetjes lilmomo
@ Niki, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van en veel succes. Groetjes, Sanne