Hallokes, Ik heb m'n spiraaltje 14 september laten verwijderen. Ik had vrij vlug m'n maandstonden , nu ben ik gedurende al een week van s'morgens tot een 16.00 uur misselijk steeds misselijk. Heel raar..... Zou ik na m'n spiraalverwijdering direct zwanger kunnen worden? Ik ben echt misselijk. Bah Vroeger wist ik direct dat ik zwanger was, een week nadien al misselijk en pijnlijke borsten, maar ik heb in februari een borstverkleining moeten laten doen en er is gezegd dat ik geen borstvoeding meer kan geven, doch heb ik lichte steken, vroeger was dat veel erger dan nu. Kan dit veranderd zijn? Mag ik hieruit iets veronderstellen? Zou wel heel snel zij he, ik wil het niet geloven dat ik al zover moest zijn. Wie kan me helpen?
Heb inmiddels wel geleerd dat alles kan en dat ieder lichaam anders is .. het lijkt mij erg snel maar als je dat bij je vorige zwngerschappen ook had ?! Wie weet ... -X-
Ja , zou er ook van verschieten. Maar m'n andere kindjes is ook direkt prijs geweest. M'n man zegt dat het psych. is, maar we wachten wel af.... Als het zover is zal ik het jullie zeker vertellen.
Als je 14 sept. je spiraal hebt laten verwijderen dan ben je nog niet eens een maand verder... beetje vroeg om al aan testen te denken
we wachten gewoon af, kan zijn dat m'n lichaam nog moet afkicken van de hormoon van het spiraaltje en heb ik daarom zo'n gevoel. grts,