Goedemiddag dames, Nou deze dame wordt wakker omdat ze gedroomd had over een positieve test... ik dacht dat moet een teken zijn.... Ik ga testen...................en twee dikke strepeN! Het is ongelovelijk... de eerste ronde na de mk van 8 juli is het weer RAAK! We zijn super gelukkig. Het is wel dubbel... een beetje bang hoe het nu gaat lopen en uiteraard super blij met alles! A.s. maandag ga ik het ziekenhuis bellen en het goede nieuws vertellen en dan voor een echo eind oktober vragen want ik wil nu wel gewoon iets zien natuurlijk Dus je ziet het maar met PCO kun je wel degelijk zwanger worden... ik gebruikte Toxiphen 20 mg. En de eerste keer met die hoge dosis werd ik gelijk zwanger...en nu na de miskraam weer opnieuw 20 mg.. en hte is toch gelukt! En het is een super verjaardagskadootje.. ben a.s. maandag jarig namelijk Doegie liefs Onzewonder!
Hoi Geitje, Heb jij ook het PCO dan? Thanks anywasy!en hoop moet je altijd houden.. zo hebben wij altijd gedacht. Liefs Onzewonder
wat super voor je meis.. gefeliciteerd.. wat een heerlijke droom. ik hoop dat klaas vaak ook snel bij mij langs komt
Dromen zijn in dit geval zeker geen bedrog. Gefeliciteerd, ook alvast met je verjaardag... Liefs, Duveldraakje
Van harte gefeliciteerd Ik heb deze maand al 3 keer gedroomd over zwanger zijn. Zou dat een goed teken zijn
Hoi Hoi Allemaal.. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties... en wie weet je hebt al 3 keer erover gedroomd.. you never know niet waar.. We proberen er ook langzaam weer van te genieten.. het is wel moeilijk je wilt het van de daken weer afschreeuwen, maar we hebbne afgesproken om dat nie tte doen.. maar uhhh heb me al weer een beetje versproken Ssssssssssst ah ja... doet er ook niet toe... je kan wachten tot je 3 maanden bent en de zogenaamde kritieke fase voorbij bent.. maar het kan ook daarna mis gaan hoe hard dat ook klinkt.. dus het is af en toe dubbel.. maar we kijken wel hoe lang we dit vol kunnen houden.. Momenteel heb ik mijn nichtje van zes maanden hier logeren tot zondag dus ik kan stiekem alvast oefenen Fijn weekend allemaal Liefs ONzewonder
gefeliciteerd en geniet ervan. Wat is PCO misschien een domme vraag. Ik heb al drie keer gedroomd over een posi test en vanochtend getest maar helaas negatief en nog niet ongie dus hoop dat ik te vroeg was en mijn droom toch uitkomt
Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten meid! Ik vind het al moeilijk om er 100% van te genieten(kwa miskraam kansen!), dus kan heel goed begrijpen dat jij dat nog erger hebt! Ik had de week voor ik positief teste ook gedroomt dat ik zwanger was, en mijn moeder belde me die week, dat ze gedroomt had dat ze oma werd! Dus dat was al heel toevallig en wat denk je...komt mijn overbuurvrouw (geen vriendin, gewoon echt een buuf van hoi en doei) naar me toe: he ik heb gedroomt over je! Je had een kleintje! Nou ik had het niet meer! Echt heel toevallig of kan dit niet meer toevallig zijn? kus miek
PCO staat voor Poly Cysteus Ovarium Syndroom (ook wel PCOS). Simpel gezegd houdt het in dat je heel veel eitjes hebt, maar die groeien niet (weinig tot geen eisprong). Maar Syndroom zegt het al; er zijn heel veel verschillende varianten en symptomen. Maar over het algemeen kun je stellen dat je hulp nodig hebt bij zwanger worden.