Beste verloskundigen, ik heb even een vraag. . Ik zat nog eens naar mijn 12 weken echo te kijken en kon eigenlijk geenneusbeentje vinden. Nu heb ik er weinig verstand van en kan ik op internet geen soortgelijke foto vinden. Alle echo's zijn anders. Kun u eens voor mij kijken naar mijn echo? Begin me nu toch wel wat zorgen te maken. Het zieknhuis zei me dat alles er pirma uitzag, maar gaf me niet direct zicht op waar het neusbeentje nou zat. En de gyn zei dat je nu nog niet alles kon zien, maar dat moet toch juist bij de 12 weken echo? Het neusbeentje bedoel ik dan? Neem aan dat ze het me anders wel verteld hadden? Heb ook echt geen flauw idee of ze dat eigenlijk wel doen als je geen combinatietest laat doen. Alvast bedankt voor jullie tijd Ik zal even mijn echofoto bijvoegen
Hoihoi, In principe word er bij een termijn echo niet gekeken naar een neusbotje maar inderdaad alleen als je voor de combinatietest kiest. Ik kan helaas op de foto niet beoordelen of het neusbotje aanwezig is het kindje ligt er net niet helemaal recht voor. En bewegend beeld laat altijd net wat meer en duidelijker zijn dan een foto. Sorry dat ik je geen uitsluitsel kan geven Imke