Femke ook namens mij hoop dat alles in orde is zowel met jou als met je kleintje ! Laat snel wat horen !
Dank je Summer! Had het niet gezien dus Femke moest echt naar het ZH. Belangrijkste dat beebje nog eventjes blijft zitten denk ik. Mirre
Femke ik hoop dat alles goed is met jou en de beeb, laat snel iets van je horen als je hiertoe in staat bent! Ik duim voor je en ik denk aan je! Liefs, misspuma
We hebben nog niets vernomen van Femke en haar beeb moest ineens aan haar denken. Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken en ik duim nog steeds
He jeetje ik maak me toch wel zorgen om Femke en dr beebje!! Zit steeds te kijken of er al nieuws is. Is er niemand van het forum die contact heeft met Femke? Ondertussen blijven mn duimen doordraaien!!
Femke, ik hoop dat je in het ziekenhuis de rust krijgt die je nodig hebt en je beebje nog lekker in mama's buik is gebleven. Veel sterkte Karin
Jeetje......... Ik ben benieuwd naar de afloop en wat het geweest zou kunnen zijn. Femke, ik wens je superveel sterkte! En ik hoop dat je baby nog even blijft zitten. Renate
Femke, ik wens je heel veel sterkte!!! Ik ben zelf met 31 weken het ziekenhuis ingegaan, zoontje geboren met 32 weken...en dat is nu een gezonde knul van 13... Ik hoop dat het allemaal goed gaat!!!!
Femke ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor. Weet iemand misschien hoe het met Femke is? Meid ik hoop dat alles goed is met jou en je baby!!! Sterkte! Liefs, misspuma