Ik ben bijna 9 weken zwanger en mijn kleren zitten nu al te strak Vanaf welke maat kun je zwangerschapskleding gaan kopen. Ik heb nu al een aantal broeken gekocht die twee maten groter zijn, dan kan ik er in groeien, ik denk dat ik voor gek sta als ik nu al zwangerschapskleding ga uitzoeken.
Ze hebben bij miss Etam ook een paar modellen broeken die alleen een beetje elastiek aan de zijkant hebben. Ik heb die in het begin gekocht. Die zien er niet uit als positiekleding en zitten toch goed.
ik heb afgelopen weekend m'n slag gelsagen bij de Prenatal..alles was in de uitverkoop en nog eens 30% extra korting er boven op ...heb nu 3 broeken 2 truitjes een vestje en twee banden voor maar 90 euro! Ik heb overigens ook nog geen megabuik begint nu wel te groeien maar het is nog geen toeter..maar ik ben er dus gewoon naar binnen gegaan hoor. Denk dat het erg zonde is om "gewone"broeken in een grotere maat te kopen want de verhoudingen kloppen dan niet echt meer en die gaan straks ook echt niet meer lekker zitten.
Je heb ook lage broeken. Zogenaamde underbelly model. (zonder stukken) Het merk Mama-licious is erg hip en niet al te duur) Die lijken net op een gewone broek en heeft ook verstelbaar elastiek in de taille. Misschien dat dat wat voor je is. Heb je evengoed een broek die lekker zit en valt het nog niet op dat je een positiebroek aan hebt! Broeken in een grotere maat kopen heeft weinig zin omdat je heupen met de tijd breder gaan worden (tenminste dat had ik) en je dus die 2 maten te grote broeken niet meer zal passen. Zonde. Succes! Groetjes Suus
en bedankt! ik draag ze ook al joh! al meer dan een week hoor! hihi doe gewoon wat je lekker vind zitten! gekkie