Bloedverlies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muis84, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik twijfel weer eens ik ben zins vandaag klein beetjes bloed aan het verliezen denk aan spettertjes! Enige twijfel is dat ik ook een blaas ontsteking heb misschien dat het daar van komt? Moet pas over 4 dagen ongi worden en kan aan me buikpijn en misselijkheid niets merken want wee niet of dat van me antibiotica komt of niet! Wat vinden jullie ?? Had iemand nog oud innestelbloed vlak voor haar periode??? Want verschil tussen zwangerschapssymptonen of blaasontsteking merk ik nu niet?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Uk dacht gewoon ongi te zijn, kwam er daardoor pas 1,5 week later achter dat ik zwanger was. door vage symptomen toch maar testje gedaan.
    Ik bloedde niet heel veel, maar toch wel drie dagen en ook rood.
    twee weken later weer twee dagen bloedverlies, alleen met afvegen.

ik heb heel vaak blaasontsteking gehad, daarvan weet ik nog dat ik af en toe met afvegen een beetje rode/roze streep had.

verder geen symptomen? zoals zere borsten... die had ik al in week voor de bloeding.

3. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wel ook last van misselijk hoofdpijn zere benen enz maar staat ook op het lijstje van antibiotica symptomen! Zelfde voor buik/rug pijn enz beetje moeilijk zo lol

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier ook... ik heb af en toe lichtroze tot lichtrood bloedverlies, maar heel weinig en ook niet elke dag... ook last van jeukende tepels en af en toe misselijk. Ik heb uiteindelijk week voor NOD getest en blijk dus zwanger te zijn (4-5 weken).

5. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik had 8 dagen voor nod ineens bloeddruppels in mijn ondergoed. Ik heb extreem last van blaasontsteking en tevens ook bloed soms daarbij, maar dat waren puntjes in je plas en geen druppels. Anders even een plasje opvangen, eerst wAssen. Dan zie je wellicht of het uit je blaas komt. Succes!!!

Ps; ik had geen bijzondere sympthomen tot na nod.

6. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Had vorige week nog streepjes bloed met afvegen ( hoe weinig t ook was d8 dat t foute boel was) had een fikse blaasontsteking mn kuurtje antibiotica is net klaar sinds gisteren.. had ook wel heel veel pijn hoor t scheen datk alle 3 de bacteriën ofzo in me urine had ipv 1... maargoed buitendat ik denk dat je met een prille zwangerschap je je blaasontste king wel voelt als je verder bent niet meer..heb ik ook ervaring mee hahahaha dit is mijn ervaring :) zoals hier al word gezegt ffies je plasje naar de dokter brengen :D

7. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Antibiotica is vandaag af maandag naar de huisarts maandag of dinsdag moet in ook ongi worden vraagt wel gelijk om een zwangerschaps test! Scheelt weer geld/testen!

8. Olicha

Olicha Niet meer actief

Bij de Ha betaal je toch ook voor de test? Ik moest er 15 euro voor betalen..?

9. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt misschien zit ik mijn dure pakket kosten! De antibiotica heeft totaal niet aangeslagen! Dus hoor zo meer vandaag of morgen moet ik ongesteld worden en normaal voel ik da aan komen maar nu helemaal niets nog! Goed of slecht teken!

Deel Deze Pagina