Hallo dames, Na mijn vroege miskraam in december waren mijn cyclussen als volgt 26-29-31-31 Woensdag is mijn nod maar deze maand ben ik erachter gekomen dmv ovulatietesten dat mijn ovulatie 9 dagen voor mijn nod heeft plaats gevonden.. Mijn vraag is nu als ik niet zwanger ben moet ik dan woensdag ongesteld worden of wordt ik nou 2 weken na de ovulatie ongesteld.. Normaal heb ik pms klachten dus al 2 weken voor de menstruatie pijnlijke borsten en steken bij me onderbuik.. Maar nu heb ik helemaal geen klachten.. En dat 3 dagen voor nod... Wie heeft een antwoord hierop???
Heb je die andere maanden geen ovu testen gebruikt dus? Het kan zijn dat je inderdaad een kortere LF hebt, maar het kan ook zijn dat juist deze maand je eitje wat later is gesprongen en je nog steeds een LF hebt van 14 dagen.......beetje lastig te vergelijken zo natuurlijk. Misschien is het een idee om te gaan tempen? Gewoon om je cyclus beter te leren kennen?
Zou idd ook gaan tempen. Ik heb na m'n mk ook een veel kortere LF gekregen dan voorheen. Door tempen heb ik meer inzicht gekregen in mijn cyclus. Succes!
Maar je hebt dus 9 dagen geleden een positieve ovulatie test gehad en bent nu ongesteld of? Snap het niet helemaal. Ik heb bijvoorbeeld vorige week dinsdag en woensdag een positieve ovulatietest gehad. Geen idee of ik nu eerst 2 dagen erbij op moet tellen en dan 14 dagen er nog eens bij. Ben in ieder geval vandaag al ongesteld geworden. dus 11 dagen na mijn eerste positieve ovulatietest. Dit is volgens mij ook veel te kort hoop dat iemand anders jou kan helpen en antwoord weet want ik snap er niet veel van
Haaaaii dames, Ik had op 29 april een positieve ovutest dus 6 dagen geleden.. En volgens mijn vorige cyclussen moet ik woensdag 8 mei ongi worden.. Dit was de eerste keer dat ik ovutesten heb gebruikt.. Misschien had ik altijd al een korte LF van 9 dagen dat weet ik dus niet.. Dus ik wacht of ik woensdag ongi ga worden of niet.
Ik ben er door de ovutesten ook achter gekomen dat ik bij mijn laatste cycli mijn eisprong op dag 19/20 had. Ongesteld op dag 29 vorige ronde en aanstaande woensdag is mijn nod voor deze ronde, uitgaand van 29 dagen. Dus ook 'maar' tien dagen later. Dat is op zich kort maar ik geloof nog net niet tegen de ondergrens aan.
Ik heb gelezen dat 10 de ondergrens is? Maar het is geloof ik zo dat als je op dag 10 na je ei ongesteld word, je LF 9 dagen is toch? Dus dag 1 is de dag NA je ei en de dag VOOR dat je ongesteld word, zolang is je LF. Tenminste, dat dacht ik? Mijn LF is ook te kort sinds mijn miskraam...
Ja, ik denk ook dat het zo is baby90.. Wat erg van je mk.. Hoop dat we snel weer zwanger worden.. Tot nu toe heb ik geen menstruatie klachten.. Ik hoop dat het deze keer raak is..