zwanger??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door justdontknow, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justdontknow

justdontknow Nieuw lid

20 jul 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb een vraagje, want ik ben erg onzeker. Ik zit aan de pil, maar die ben ik in de 2e week eenmaal vergeten en toen heb ik onveilige seks gehad. De pil heb ik de volgende dag ingenomen, maar wel na 36 uur vanaf laatste pil. ik ben de pil op vrijdag vergeten en zaterdagochtend onveilige seks gehad (dit waren de vruchtbare dagen volgens mij). Ik heb de pil gewoon doorgeslikt en krijg elke maand een bloeding waarvan de eerste 2 maanden lichter dan normaal waren. Ik heb verschillende testen gedaan, maar die waren negatief. De laatste was vorige week donderdag. Vorige week zondag heb ik de laatste pil geslikt en werd afgelopen zaterdag pas ongesteld. Toch heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, bij mijn heupkommen en het gevoel dat er een verdikking zit boven mijn schaambeen die ik voel als ik op mijn rug lig en mijn buik aanspan. Ook heb ik een periode gehad dat ik vaker moest plassen en steken in mijn borsten aan de zijkanten. Ik ervaar wel klachten, dit vind ik erg vreemd en maakt mij onzeker. Kan ik zwanger zijn? Willen jullie mij meer duidelijkheid geven?? Alvast bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je testen negatief zijn en je bent gewoon ongesteld geworden is het zo goed als uitgesloten dat je zwanger bent.

Mirjam

Deel Deze Pagina