Slijm na bevruchting

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katerina, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Geen idee hoe dat zit, je leert nog ieder dag hé, maar had eigenlijk een vraagje hierover. Geef je ook slijm na de bevruchting? Dus zeg maar als je eitje al zijn plekje had gevonden, geef je dan nog een beetje slijm af of moet dat juist niet na de innestelling.

Hoe zit dat nou?

2. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Ik had ook nog slijm dat leek op vruchtbaarheidsslijm. Dat had ik zowel toen ik toch nog ongi werd en de maand dat ik zwanger werd, had ik het ook.

Nu ik een paar weken zwanger ben, heb ik heel erg veel afscheiding. Het is ook soms slijm, maar ook wel eens dikker (soort kwark). De ene vrouw heeft volgens mij juist veel afscheiding en de andere heel weinig.

Succes over 4 dagen, dan kun je testen toch?

gr,
    Kaat

3. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooh okey dan, das interessant dan.
    Nou nu nog maar afwachten, jah nog 4 daagjes, eigenlijk kan ik al donderdag testen maar doe het liever paar daagjes later voor de zekerheid :D

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi hoi

ik heb zaterdag erg pijn in mijn buik gehad echt kramp in mijn onderbuik. dat ik dacht van he ongi?
    kan helemaal nog niet want was nog niet eens op dag 28 en heb altijd cyclussen van 30 a 35 dagen
    en heb nu de laastste dagen ook last van afscheiding. kan het mijn innesteling geweest zijn?
    heb nu nog steeds last van krampjes in mijn buik maar niet zo erg als zaterdag
    wat kan dit geweest zijn?

liefs annelies

ps sorry voor mijn vraag maar wacht nu al 11 maand en hoop dat het nu een keer raak is :)

5. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@annelies, tja kan van alles zijn. Ik hoop voor je dat het raak is. Ik vind het een beetje lastig om af te gaan op afscheiding. Bij mij kon ik er de hele maand geen oijl op trekken. Dan was het weer niets en daarna weer veel.......! Pijn in je buik, ik had altijd wel buikpijn een paar dagen voor mijn NOD. De maand dat ik zwanger bleek te zijn had ik ineens op een keer een hele erge steek in mijn buik. Kan nu niet zeggen dat dit mijn innesteling is geweest. Sommieg vrouwen kunnen dat met zekerheid zeggen. Ik niet.

Ik ga voor je duimen dat het goed zit, nog maar een paar dagen en dan kun je testen.

succes,
    Kaat

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik hoop het ook zo. heb op het internet gekeken en was wel op mijn innestel dag dus ik hoop het zo!
    dan hoef ik ook niet naar de gyn oh dat zou zo ongelooflijk mooi wezen
    eindelijk na 11 maand nog drie dagen wachten en dan testen hahaha

liefs

bedankt voor je reactie ben nu een stuk vrolijker hahaha

Deel Deze Pagina