Ongi krampjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Miek74, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Wie o wie had er ongi krampjes als begin van de bevalling? bij mijn eerste begon het echt met voorweeen en harde buiken, maar die heb ik nu helemaal niet. Alleen regelmatig krampen en pijn scheutjes alsof ik ongesteld ben. En dan met name 's avonds en 's nachts. Ik ben benieuwd wanneer het doorzet!

liefs Miek

2. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mijn tweede heb ik dat een paar dagen gehad. Ik dacht steeds: gaat het nou beginnen, of niet? Vond het erg onduidelijk, vergeleken met de eerste keer.
    Toen het écht begon, werd me dat toch vrij gauw duidelijk dat het nu het echte werk was, de weeën gingen al gauw veel pijn doen. Moest echt even stoppen met wat ik deed om ze op te kunnen vangen.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had dit ver voor ik ging bevallen, geen teken dus. (bij mij athans:) )

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

grappig nu reageer ik bij jou..ik heb die ongi krampjes al 2 weken...

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb die krampen ook al twee weken en gelukkig niet elke dag.
    hoop ook dat de bevalling eerder begint of dat er al voor werk wordt gedaan.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hmm, helaas niet echt een teken dus... maar hopelijk gebeurd er wat voorwerk, daar ben ik ook al blij mee :)

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik had het een week van tevoren ook.. Ben toen met 40+1 gestript en met 40+4 bevallen.. Het deed bij mij wel wat!

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoop dat het hier ook wat doet!

9. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb het ook idd sinds een paar dagen. Dacht ook gelijk "er komt wat" nu twjfelde ik of het niet met mn litteken is, maar geen begin dus iig...we wCHTEN GEWOON AF...

Deel Deze Pagina