Hoi iedereen, ben nu bijna 38 weken zwanger. De eerste is gehaald met een geplande kz en lag ook in stuit en was dus niet ingedaald en heb ook niets gevoeld van een wee of whatever. Nu voel ik van alles en vindt het enorm spanned allemaal. Heb een paar dagen last gehad van kramp, dacht misschien indalen oid maar het bleef echt lang dus geen (voor)weeen besefte ik me toen. Het was/is vooral na het zitten of liggen. Het zit echt net boven mn litteken van de kz en das een heel klein sneetje geweest ben nu bang dat dat het gevoelige punt dus is. Nu zal ik vaginaal bevallen omdat de kleine gezond is en goed ligt maar hoor weleens dat zo een litteken kan sspringen oid dus vraag t me echt af. Heb vanaf vanmiddag weer geen last gehaden denk dan gelijk misschien toch het indalen maar voel je dat zo lang achter elkaar dan die kramp daarvan? Ik vraag het me echt af maar wil niet aanstellerig overkomen morgen bij de vk in het ziekenhuis... Heeft iemand ervaring met last of iets met het litteken van je vorige bevalling?