Hallo allemaal, Ik wil even een berichtje achter laten dat ik gestopt ben met pendelen. dacht dat iedereen het wel wist maar ik blijf nog steeds aan vragen krijgen. Ik ben gestopt omdat wij al bijna 14 maanden bezig zijn en het niet wil lukken. volgens de HA komt dit omdat ik er te veel mee bezig ben,kan wel kloppen ik zat hier heel veel,pendelde elke minuut dat ik vrij was voor jullie. dus pendel ging de kast in en ik kom hier minder,af en toe laat ik ff me neus zien maar daar blijft het bij. misschien dat ik het ooit wel weer is oppak maar nu nog niet,eerst aan me zelf denken heb ik zo en zwanger raken. dus vandaar dit berichtje ,hopelijk leest iedereen het dan en krijg ik geen verzoekjes meer zodat ik echt aan me zelf kan gaan denken. want elke keer het zelfde uitleggen in de berichtjes breekt me ook op op een gegeven moment dus vandaar nu dit. liefs sonja
je hebt groot gelijk, ik hoop dat je snel zwanger zult zijn , als je het een beetje rustiger krijgt! succes! liefs triez
Meid je hebt groot gelijk hoor! Maar ik zie wel stiekum dat je bijna kunt testen...Ik hooooooop en duimduimduim voor je dat het raak is! Heel veel succes!
sonja heel erg bedankt voor de pendels die je voor ieder van ons hebt gedaan en hopelijk heb je over 2 dagen een posotievetest in de handen heel veel succes gr maria
Hoi Je hebt groot gelijk richt je maar even alleen op jullie zelf heel veel succes met zwanger worden gr Alies
deze maand is het niet raak,merk niks ,alleen dat me temp weer was gedaald vanmorgen dus de duivels zullen morgen wel weer komen.hopelijk is het snel is raak als ik totale ontspanning heb
we hopen het voor je hoort het wel vaker als je er teveel mee bezig bent het ook niet wil lukken en zodra je een paar cyclussen rust neemt boem zwanger heel veel succes gr maria
he, potverdorie!Ik weet hoe je je nu moet voelen,maar je moet niet opgeven hoor!Eens zal het raak zijn!
He Sonja, bedankt voor je pendeltjes die je voor ons hebt gedaan, maar nu moet je even aan jezelf denken meid. We hebben hierboven een sterretje voor je gereserveerd, wanneer het zal dalen weten we nog niet. Onderneem ontspanning en activiteiten dat je er niet zoveel mee bezig bent, ga op weekend of verlof, ontspan je. We gunnen het je xxxx
Ja lieverd, goed van je, even aan jezelf denken. Ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen! X Neia
Hallo Sonja, Je hebt groot gelijk hoor! richt je eerst maar even op jezelf. (nadat ik er minder mee bezig ben gegaan, ben ik ongesteld geworden, na 60 dagen). probeer het los te laten, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat we je dan natuurlijk weer terug zien!
Wat goed Sonja dat je aan jezelf denkt! Kan me voorstellen dat het je opbreekt om steeds maar voor anderen bezig te zijn terwijl je het zelf ook zo graag wilt. Ik wens jou en je man heel veel ontspannen uurtjes toe. Groetjes Olga
Sonja erg bedankt voor het pendelen super goed gedaan en heel veel succes ik hoop dat het voor jou ook snel komt. kus Banja
Goede keuze meis en balen zeg, dat het weer niet is gelukt Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het na 14 maanden wel een beetje kort door de bocht van je ha, dat hij denkt dat het er alleen mee te maken heeft dat je er zo veel mee bezig bent Heeft hij niet voorgesteld om alvast eens zaadonderzoek te doen? Misschien is idd alles goed, maar ik zou intussen wel eens willen weten of dat ook echt zo is.... Sterkte meis. Dat het snel raak mag zijn!