Zwangerschaps klachten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jenniferbeyou, 29 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenniferbeyou

17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw
    Hallo!

Ik wilde me verhaal even kwijt en was benieuwd wat jullie me als advies of tips kunnen geven!

Ik heb 23ste me ovulatie gehad en dan me vruchtbare dagen ongeveer en op dag 22/23 begon ik me niet lekker te voelen heel lichtjes begon ik me al moeier te voelen en vervolgens na die dagen werd het alleen maar erger ik slaap heel veel ben extreem moe steken gehad onderin niet meer zo behoefte aan sex een zuur gevoel in me keel en vooral misselijk na eten nu heb ik wel nog gisteren 28 en vandaag 29 ovulatie test gedaan uit nieuwsgierigheid allebij om 10 uur in de ochtend dus dan niet gelijk de eerste ochtend urine is dan de 2de van de dag en allebij en licht donker streepje foto bij toegevoegd! Dus ik vond dat al apart na me vruchtbare dagen en las op internet dat het misschien een zwangerschap kan zijn maar niet hoeft dus ben daar mee gekapt omdat het me Just te veel laat denken... Voor derest heb ik vandaag om 6 uur nog wel een zwangerschapstest gedaan omdat ik tog tenieuwschierig was en tuurlijk was hij negatief wat loghies is na pas 6 dagen van me ovulatie en avonds te testen dus ik wacht nu af tot me NOB die dan 6 januari zou moeten zijn. Maar ik vraag me dus af is het normaal dat je al 5 a 6 dagen na je ovulatie je zo beroerd kan voelen dus zo als ik al zij misselijk na eten extreem moe en ect kan dat dan al een teken zijn van een aankomende innesteling ? Of dat het al bezig is?

Bijgevoegde bestanden:

2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Als je negatief heb getest, komen de kwaaltjes van progesteron af (hormoon na de eisprong). Je kan geen last hebben van een aankomende innesteling, aangezien jouw lichaam pas HcG hormoon (zwangerschaps hormoon) aanmaakt als er een innesteling is geweest.

Het lijkt er dus op dat je nu last hebt van progesteron kwaaltjes. Ik zou pas op z'n vroegst testen op 12 dpo, de meesten testen dan wel positief. :)

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Bedoel je 23 december? Had je toen een positieve test?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je ovulatietesten gedaan rond 23 dec? Zoja, wanneer was hij positief? Heb je daar nog een foto van?

Als jouw kwaaltjes nu van een zwangerschap afkomen, zou een zw test dit moeten tonen. Die test was negatief, dus ik denk eerder dat je een griepje te pakken hebt icm progesteron.

Was je trouwens weer begonnen met tempen op de juiste manier (rectaal, zelfde tijd na direct wakker etc).

5. Jenniferbeyou

17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw
    #5 Jenniferbeyou, 29 dec 2018
    Laatst bewerkt: 29 dec 2018

Ja op die dag was hij licht positief na wat ik zag en die andere twee op de foto die iets donkerder zijn die heb ik gisteren en vandaag 29 decemer getest en een zwangerschaps test gedaan om 6 uur in de avond waar ik al van kon verwachten dat die negatief kon zijn dus 5 a 6 dagen na me verwachten ovulatie waarvan ik die week ook echt een eisprong had met wat ik voelde had veel meer zin in sex en voelde steken rechts onderin en nee qua temperaturen heb ik niet meer gedaan

6. Jenniferbeyou

17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Licht positief bestaat niet bij ovulatietesten. Ze zijn pas positief als beide streepjes even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de controlestreep. Jouw testen van gisteren en vandaag zijn zelfs niet positief.
    Helaas weet je dus niet of je eisprong überhaupt al geweest is.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Oh... dan was je ovulatietest dus gewoon negatief en is je eisprong hoogstwaarschijnlijk nog niet geweest.

Een ovulatietest is pas positief als beide strepen even donker zijn.
    Grote kans dat hij dus nog moet komen aangezien de test vandaag am mooi donker was
    Ik zou dus morgen weer testen met een ovutest.

Ps kleine tip... lees altijd ff de gebruiksaanwijzing. Hierin staat ook dat de strepen even duidelijk moeten zijn ;)

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eens met bovenstaande reacties. Waarschijnlijk is je ovulatie nog niet geweest dus kun je geen zwangerschapskwaaltjes hebben.

Ps als je zinnen maakt met punten en hoofdletters is je tekst veel makkelijker te lezen :);)

loveexx, Louise11110, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je tekst is lastig te lezen zonder punten etc maar dat terzijde. Gezien jouw ovulatietesten ben ik het met de andere dames eens. Ik denk dat je je ovulatie nog moet krijgen. Ik zou 2x per dag blijven testen.

11. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Oh ik lees nu ook inderdaad dat je "licht positief" (dat is negatief) hebt getest met de ovulatie test, dus de ovulatie is nog helemaal niet geweest. Ik ben het eens met de andere dames.
    Inderdaad doortesten met de ovulatietesten totdat je de piek vindt. En zoals RoGiJuLi zegt, gebruiksaanwijzing ook even lezen. :)

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Het is niet helemaal waar dat bij een ovulatietest de beide strepen even donker moeten zijn. Of donkerder en dat hij dan pas positief is.
    Mijn streep was lichter dan de controle streep maar donkerder dan alle andere dagen en zie mn onderschrift.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Uitzondering op de regel dus ;)

Maar in ts haar geval waren de ovutesten van de 29e donkerder dan die van de 23e en dus was het 100% zeker geen posi test.

YellowEyes en esklessebes vinden dit leuk.
  14. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Kan dan ook zijn dat je rond die dagen wel een positieve test hebt kunnen hebben maar dat je je piek gemist hebt.

15. Jenniferbeyou

17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal

Bedankt voor het reageren en ja had het al door dat ik te snel alles heb getypt en de puntjes en ect ben vergeten!

En ja het zou best kunnen dat ik de piek ook gewoon gemist heb met testen want was wel. Vrij laat met me vruchtbare dagen te testen en op de ovulatie dag te laat op de dag getest heb

We zullen zien! Heb iedergeval nu nog wel last van steken onderin en dikke witte vloed als afscheiding maarja tuurlijk wil dat nog niet veel zegen dus ik wacht af tot 6 januari.

Deel Deze Pagina