hey dames.. ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen dus doe ik het maar hier.. mijn vraag is.. hoe lang na de keizersnede werden jullie weer ongi groetjes,
Hoi Noena, Ik werd na 9 weken weer ongi. Maar geef je fles- op borstvoeding. Als je borstvoeding geeft kan het langer duren. Ik gaf destijds flesvoeding. Het is voor iedereen anders hoor wanneer je weer ongi wordt.
nou dat vroeg ik me dus ook al af... ik heb 5 weken borstvoeding gegeven en ik ben (denk ik) nog niet echt ongi geweest. Wel een keer 3 dagen bloeding toen het vloeien al 2 weken was opgehouden maar als dat de ongi was dan had ik het nu al weer moeten worden en dat is niet zo... ik begon me eigelijk al een beetje zorgen te maken...
ik geef borst voeding.. @debby, dat had ik ook 4 weken na de keizersnede, beetje bloed met slijm (terwijl ik na de ks al niet meer heb gebloed eigenlijk) maar dat is denk ik geen ongi.. ik zal er maar gewoon op wachten tot het komt
Zo'n 4,5 week na de bevalling. Inmiddels al de 2e menstruatie achter de rug. Pff wat valt dat weer tegen na al die maanden het niet te hebben gehad.
7,5 week na de keizersnede, jemig wat valt me dat tegen zeg!!! dat had ik ZO niet gemist tijdens de zwangerschap!!!
Hoi, Na de ks ben ik na 2 weken weer (op aanraden huisarts) met de pil begonnen. Ik gaf toen al geen bv meer. Tijdens de kraambloeding heb ik een stopweek gehad en toen vloeide ik iets meer. Na ongeveer 7 weken na de ks vloeide ik niet meer. Wle heb ik tussentijds nog paar keer een bloedingkje gehad, maar nu (sinds een maand of 2-3) is alles weer op regel zeg maar.