Vanmorgen op 11dpo een testje gewaagd! Negatief.. beetje balen maar ja het is nog vroeg! Net ging ik naar de wc en kwam weer langs de test van vanmorgen en ik zag een plusje! Ik weet dus niet of het een indroger is? Dus heb ik hem open gemaakt en even water doorheen laten lopen, maar hij blijft staan! Is dit nou vals positief of kan ik toch hoop hebben? Overigens had ik net een klein beetje helderrrood bloed door mijn normale afscheiding gemengd. Dus zit hier beetje met gemengde gevoelens..?
Ik zie wel wat. Maar durf er niks over te zeggen. Er zit namelijk een bepaalde afleestijd aan testen. Dit staat ook in de bijsluiters vermeld. En dat heeft vast een reden. Morgen nogmaals testen, binnen de maximale afleestijd aflezen en foto maken. Hoop dat het inderdaad echt positief is!
Niet zo snel negatief.... Even een een kv halen. Deze zijn heel gevoelig. Daar moet je een streepje mee krijgen als je zwanger bent. Ik zie het streepje zeker wel Op deze test, maar die plus testen geven vaak vals positief. Ik hoop op een knal test binnenkort!
Misschien had het toch iets te betekenen? Had vanmorgen op de kv2v5 een lijn BINNEN de 5 minuten! Hij is wel veel te licht om op de foto te krijgen, maar hij is in het echt wel (vrij) duidelijk te zien.
Heb ik helaas nu ook. Echter mijn stonden komen er aan of zit er al in (wat roze bij afvegen). Ook binnen 5 min kwam mijn streepje. Maar ik denk dat ik een streepjesplasser ben. Hoop voor jou dat hij steeds duidelijker wordt!
Menstruatie heeft gisteren avond toch flink doorgebroken.. Jammer want er heeft toch wel iets gezeten, anders gisteren morgen geen licht streepje!