Hallo Allemaal, half juli heb ik helaas een miskraam gehad. Nu sinds woensdag ongesteld. (Gelukkig) Alleen een paar dagen korter dan normaal. Klinkt misschien vies maar ik Had gister al een bijna schone tampon. Dat hoor je wel vaker toch? Ben benieuwd wanneer er nu weer een ei gaat springen. Normaal had ik altijd keurig 28 dagen. Even afwachten dus nog maar. Een 2e is toch wel heel erg welkom. Groetjes
Hoi Indiaantje, Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou. Ik heb ook een miskraam gehad en ben ongesteld geworden. Voor de volgende eisprong moet je gewoon tellen vanaf woensdag (dat je dus ongesteld bent geworden). Ik heb het ook in juli gehad en kan heeeeel voorzichtig zeggen dat het misschien bij ons raak is. Ik heb vanochtend getest en die was positief. Maar ik ben nog niet enthousiast, aangezien het de vorige keer dus mis is gegaan. Ik was ook altijd heel regelmatig ongesteld, net zoals jij. Dus houd de moed erin!! Groetjes Milouu
Hi Milou, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je dingen met een ander kunt bespreken dan met je man of moeder. Spaaaannnennnd zeg bij jullie. Hopen hopen hopen. Ik wacht idd maar af. meestal heb ik rond mijn eisprong wel last van dat slijm dus we zullen zien. Ik houd je op de hoogte. Jij rustig aan doen he Groetjes.
Hey Indiaantje, Ik vind het inderdaad ook erg fijn om bepaalde dingen te kunnen bespreken. Ik blijf hopen voor ons dat het nu goed gaat komen. Ik hoor niks anders dan dat anderen allemaal zwanger worden of gaan trouwen. Erg leuk en ben erg blij voor iedereen. Maar na 9 rondes hoop ik dat het voor ons ook een keer positief nieuws is en vooral blijft. Groetjes Milouu
Hihi Ja je hebt helemaal gelijk. Overal zie je ook ineens dikke buiken en baby's. Maar jij nog niet. Best frusterend. Hoe voel je je verder? Heb je nog een extra testje gedaan of niet? Is het voor jullie het eerste kindje? Wat een vragen allemaal he. Wij hebben al een zoontje van 2 1/2 Bram, maar een brusje is toch wel weer welkom. Als t goed is heb ik volgende week donderdag mijn eisprong. WAAAACCCCHHHHTTTEEENNNN! Duurt zo lang. Groetjes
Hoi hoi, Ik vind het wel leuk om het er met iemand over te hebben hoor. Dus veel vragen vind ik helemaal niet erg. Het is voor ons inderdaad ons eerste kindje. Ik heb vanochtend een tweede test gedaan, na zondag. En ook deze was superduidelijk. Ik wil zaterdag nog een test doen, maar dan de clear blue. En dan ga ik het, misschien, los laten en ga ik gewoon geloven dat het nu goed gaat. En niet gaat zoals de vorige keer. Ik wil jou heeeeel veel klusplezier wensen en zeker is een broertje of zusje erg leuk. Ik heb zelf twee neefjes. De oudste is ook 2,5 en de jongste 8 maanden. Dus ik ben al volop aan het genieten en kan mij goed voorstellen dat je het wachten helemaal zat bent! Hoelang zijn jullie nu bezig voor een tweede dan? Groetjes Milouu
Hoi Indiaantje, Nog een kleine toevoeging. Ik was even snel je profiel aan het bekijken. Ik was gewoon even nieuwsgierig. En misschien wel leuk om te vertellen dat ik 29 jaar ben. Helaas niet getrouwd, maar ben al wel bijna 9 jaren gelukkig met mijn vriend! Groetjes Inge
Hoi Milou, Super joh weer een positest! En nu gaat het gewoon goed. Zo daar gaan we gewoon van uit. Wel spannend hoor voor jullie de eerste. Maar geloof me , als je voor een 2e gaat is t net zo spannend. Hoe is je vriend er eigenlijk onder? Vind die het ook zo spannend. Ik ben geloof ik 1 maart of 1 april gestopt met de pil. Weet t niet meer precies en in juni al zwanger. Best wel snel weer. Bij Bram was ik 1 januari gestopt en in mei zwanger geworden, ook best wel snel eigenlijk. Nu maar effies wachten hoelang t nu gaat duren. Positief blijven en ik ga gewoon volgende maand en topicplaatsen in een andere rubriek. Haha. Geeft niet hoor ik heb de jouwe ook al stiekem bekeken Ik ben dus 30 en al 12 jaar samen met Mark. Waarvan we 5 jaar samen wonen. ook wel leuk om te vertellen dat we elkaar hebben leren kennen in Salou. en daarna 7 jaar op en neer hebben gereisd. Want ik woonde in limburg en hij in haarlem. Zo nu weet je alles van me haha. Rustig aan en tot schrijfs
Hoi hoi, Ik hoop voor je dat je nu net zo snel zwanger word als bij de eerste! Ik heb op mijn profiel niet zoveel neergezet, omdat ik niet meteen wil dat mensen weten dat wij bezig zijn. Dus tja veel wijzer zul je er niet van geworden zijn. Mijn vriend wordt in oktober 32. Wij zijn dus 9 jaar samen (bijna) en wonen nu inmiddels 6 jaar samen. Wat leuk hoe jullie relatie is ontstaan en kijk nu heel wat jaren later haha. Dat krijg je als je rond de 30 bent . Mijn vriend vind het ook reuze spannend allemaal. Hij heeft op zijn telefoon zo'n app waarmee je dan kan zien wanneer je vruchtbaar bent etc. dus dat was wel handig. Hoefde ik hem niet alles te vertellen wanneer we het het beste konden doen haha. Ik kon het niet laten om vanochtend nog een test te doen (ik had er nog een van de kruidvat) en die was echt super donker. Ik heb ook nog een clear blue test en die ga ik morgen doen. Ik kreeg namelijk bij een andere topic van een meisje een bericht terug dat zij ook een miskraam had gehad en daarna 2 kruidvat testen heeft gedaan; beide positief en daarna een clear blue en die was negatief... dus de zorgen zijn er nog wel. Maar mijn gevoel is nog steeds goed dus daar vertrouw ik nu maar op. Tot snel! Groetjes Milouu
Hallo hallo, Hier zijn we weer. Haha grappig die app op zijn telefoon. Krijg je dan een berichtje van je moet nu naar huis komen. Het is klustijd! Is ook al best lang hoor 9 jaar samen dan wordt het wel een keer tijd voor een beebje niet....... Wat die test betreft. Ik heb alleen maar claer bleu gebruikt en die was dus wel gelijk positief. Ik denk dat de ene test net wat gevoeliger is dan de ander. En niet iedereen maakt evensnel hcg aan natuurlijk. Meid je bent gewoon ZWANGER. En als ik even snel reken al zo'n week of 6. En wat je zegt je gevoel is goed en dat zegt ook wel genoeg toch. Heb je al en verloskundige gebeld eigenlijk? Ben benieuwd. ik spreek je snel weer. Groetjes Diaan
Hoi Diana, Die app is inderdaad grappig. En gelukkig keek hij erop omdat hij het ook graag wilde weten wanneer wat is. Die berichtjes van naar huis komen daar doen we niet aan haha. Ik denk wel serieus dat er mensen zijn die dat doen. Ik heb vanochtend weer een test gedaan. Ditmaal de clear blue en hij gaf 3+ aan. Ik denk dat ik nu ongeveer 3 weken ben. Want 17 juli was mijn eerste dag dat ik weer ongesteld werd (en tevens de miskraam). Hoezo kom jij op 6 weken bij mij dan? Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar ik ga woensdag (dan heb ik namelijk een dagje vrij) bellen met de verloskundige! Ik houd je op de hoogte. Wat betreft het wachten; dat gevoel heb ik nu weer. Want nu kan ik niet wachten totdat ik de hele familie mag inlichten! Hoe is het bij jou met wachten? Ik vind het zelf altijd het vervelendste als je je eisprong hebt gehad. Want dan moet je nog 2 weken wachten! In ieder geval veel klusplezier gewenst deze week. Groetjes Milouu
Goedemorgen deze morgen! Ik ga mark ook maar eens vragen voor zo'n app. Nou je moet altijd rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat was bij jou dus 17 juli. Het is nu 21 augustus. Dat zouden dus vanaag precies 5 weekjes zijn. Je krijgt eigenlijk altijd 2 weken kado zeg maar. Ja wachten duurt zo laaaaannnnngggggg. Maar er zit helaas niks anders op. Ik krijg altijd wel wat slijm bij mijn eisprong dus zodra ik dat heb dan gaat de vlag uit haha. Ik zit altijd op 28 dagen dus dan heb je toch op dag 14 een ei of ben ik dan te laat? We hebben nu allebei een weekje vrij dus t moet goed komen deze week Spannend weer he een afspraak maken bij de verloskundige. Hopenlijk krijg je dan gelijk een echo. Je wil t eigenlijk aan iedereen kwijt maar je moet t nog effies voor je houden. Wij hebben altijd vrij snel onze naaste familie ingelicht zoals paps mams en broer en zus. Het is ook wel weer lekker dat iemand het weet als het dus misgaat zolas laatst. Maar bij gebeurt dat nu niet natuurlijk Nog een leuke dag vandaag rustig aan en ik spreek je weer. Groetjes
Hoi hoi, Ik zat nog even op de computer en dacht, ik kijk nog even snel op het forum. Had niet verwacht dat je al zo snel terug reageerde haha. Dat slijm had ik inderdaad ook, dat is op zich wel handig! Het klopt inderdaad dat je ei dan op dag 14 is. Ik dacht dat je met het tellen van het aantal weken altijd vanaf je eisprong moest rekenen. Ik heb mijn eisprong gehad op 31 juli, dat ik vanaf dan moet tellen in weken... Nou ik laat het aan de verloskundige over en ben erg benieuwd! Wat betreft het vertellen aan de familie. Ik wil het eigenlijk nu al vertellen aan mijn naaste familie (ouders, broers, zussen). Onze beide ouders komen a.s. donderdag bij ons eten. Lijkt mij een ideale gelegenheid! Maar mijn vriend wil wachten tot de echo... Wat hebben jullie gedaan bij de eerste? Jij ook nog een fijn weekend gewenst! Tot snel. Groetjes Milouu
Hallootjes, Ik dacht ook nog effe snel kijken voordat ik wegga We zijn vandaag in volendam geweest. Lekker vissie gegeten. Bij bram hebben we het vrij snel verteld aan onze vaders en moeders. Dit ook omdat mark zijn moeder heel ziek was en we niet wisten hoelang ze nog had. Gelukkig heeft ze nog een half jaartje van hem kunnen genieten. Ik snap je vriend wel hoor. De echo geeft je toch een soort van een zekerheid. Als je die frummel op t beeld ziet. Even de vk afwachten maar dan. Ik heb net effe uitgerekend via een testje dat ik idd op woensdag een ei heb. en dat dinsdag de beste dag is. Dus vandaag morgen en overmorgen gaan we even voor klusjesmannen spelen ben best wel een beetje humeurig kan dat er ook wat mee te maken hebben. Nou tot snel.
Hoi hoi, Wat fijn dat je schoonmoeder toch nog een korte periode heeft kunnen meemaken van haar kleinzoon. En ik denk voor jou vriend ook, of niet? Ik heb besloten om woensdag de verloskundige te bellen. Ik ben dan namelijk vrij en dan heb ik geen last van oren die mee kunnen luisteren haha. Succes en ik houd je op de hoogte! Groetjes Milouu
Hi hi, Ja dat was idd wel fijn. Ook voor mijn vriend. We hadden haar graag nog wat langer willen houden Ze mist nu zo'n leuke tijd maar goed dat ging niet helaas. Oke woensdag. Ben benieuwd wanneer je heen mag. Meestal mag je eerder als je een miskraam hebt gehad. Dat is dan weer een klein voordeel van de ellende. Kun je geen dopjes in de oortjes stoppen Ik had vandaag "last" van dat slijm dus morgenavond kan ie aan de bak. Gister ook al geklust maar een keertje extra kan geen kwaad toch. Ik hou je ook op de hoogte. Groetjes.
Hoi Indiaantje, Ik heb met de verloskundige gebeld en we gaan er donderdag 15 september naar toe! Heel spannend allemaal. Ik zit er alleen nog een beetje mee, want dit is wel onder werktijd. Mijn vriend heeft liever dat we het pas na de echo aan naaste familie gaan vertellen, laat staan op mijn werk! Maar ik moet ook vrij vragen op het werk en eigenlijk komt die dag niet zo goed uit. Want anders had ik gewoon vrij kunnen nemen en nu heb ik de keuze of ik een klein leugentje om bestwil ga doen of eerlijk aan mijn manager ga vertellen dat ik een echo krijg. Ik zelf zou voor het laatste kiezen, maar vanwege de twijfel bij mijn vriend, twijfel ik ook. Wat zou jij doen? Ik hoop over twee weken ook goed bericht van jou te horen. Ik duim voor je! Groetjes Milouu
Hooooooooiiiiii, IK dacht effe kijken of ze al wat geschreven heeft. 15 september. Spannend!!! Tja das een dillemma. Kan de verloskundige niet in de avonduren? Dat zou wel een oplossing zijn. Anders zeg je toch dat je naar de tandarts moet. Klein leugentje moet kunnen toch. Ik snap dat je vriend wil wachten hoor. Als je de frummel hebt gezien is er toch een soort bevestiging. Maar ja aan de andere kant als t straks misschien toch niet goed is heb je ook niemand om t mee te delen. Wat natuurlijk niet zo is maar ja. Moeilijk moeilijk. Anders vertel je t alleen je vader en/of moeder? Wat ons betreft Gisteravond geklust! Vandaag was ik lekker naar de sauna met een vriendin en ik had best wel last van mijn buik. Kan natuurlijk gewoon mijn eitje zijn of iets anders...... Morgen nog maar een keertje klussen voor de zekerheid kan nooit kwaad toch! Als t goed is moet ik op 7 september weer ongi worden dus wederom spannend!!!!!! Nou succes met nadenken en ik hoor van je. Probeer je gevoel te volgen. Groetjes Diaan.
Hey Diana, Het is inderdaad spannend hoor! Voor mezelf ben ik echt aan het aftellen. Ik ben nu een paar dagen vrij van werk en dat is ook wel 'vervelend' want nu ben ik er heel veel mee bezig. Terwijl mijn vriend dat niet echt is. Maar ja, hij vind het ook allemaal spannend en als ik er teveel over klets dan zegt hij het wel. Ik heb besloten om mijn manager het gewoon te vertellen. Een week voordat ik de echo heb. Ik voel mij daar denk ik het beste bij. Kan ik gelijk vragen of het mogelijk is om parttime te werken (24 uur), want daar doen ze nogal moeilijk over bij ons. De meeste van mijn collega's zijn 4 dagen gaan werken omdat 3 niet mag. Maar ja iedere manager is weer anders dus ik ben benieuwd. Wat betreft het delen naar anderen; ik zou het zo graag tegen mijn zus willen zeggen (en we zijn heel close en zij heeft al twee zwangerschappen meegemaakt) en eigenlijk ook tegen beide ouders. Maar ja we zijn met z'n tweeën en moeten die keuze ook gezamenlijk maken. Je hoort van mij hoe het is afgelopen na vanavond!! Zo te horen maak je je ei het makkelijk met al het klussen haha! Vanaf dit moment is het wachten altijd vervelend he, dan weet je dat je je eisprong hebt gehad en dan moet je stom wachten. Ik hou 7 september voor je in gedachten en hopen dat je net zulke mooie testen mag doen als mij! Groetjes Milouu
Hoi Milou, Wachten wachten en nog eens wachten. dat is t enige wat we kunnen doen helaas. Klopt idd wat je zegt. Als je "niks'te doen ga je er wel meer over nadenken. Op je werk ben je toch met andere dingen bezig. Je bent dan toch even afgeleid. Goed hoor dat je t je baas gaat vertellen. Hij kan er alvast maar vanaf weten toch. Kan ie er al rekning mee houden over een paar maanden. Je moet idd je gevoel volgen, als t niet goed voelt niet doen. Jullie moeten idd samen beslissn wie je t verteld maar als je heel close bent zou ik t gewoon doen. Misschien wil je ze wel mee naar de echo. Maar ja mannen he eerst zien dan geloven. De mijne is ook de remfactor in onze relatie. Hij remt me af voordat ik uit de bocht vlieg zeg maar. Ze zeggen dat je om de 2 dagen 'moet 'klussen voor t beste resultaat. Dus ja dat doen we dan maar he Ik begin wel alweer vanalles te voelen maar dat zal wel tussen de oren zitten........ We W A C H T E N maar af. Groetjes