Ongi na miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Indiaantje, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Was ik alweer! Gisteravond zijn de ouders geweest en we hadden eerst besloten om toch nog niks te vertellen. Maar 's middags kriebelde het heel erg bij mij. Mijn vriend zat op zijn werk, dus ik hem smsen of we het toch zullen gaan vertellen 's avonds. Smst ie terug dat hij het ook wel wil vertellen (of hij wilde van mijn gezeur af zijn haha). Dus ik om half 4 de stad in, kijken naar wat leuks. Uiteindelijk heb ik 4 koffiemokken gekocht, wat van die rode plakhartjes en heb ik met een stift I love (dit was dan het hartje) opa/oma. En dan voor allemaal een. Dus eindelijk aan de koffie na het eten. Allemaal waren ze verbaasd; huh wat is dit dan. En toen wij zeiden van; ja wat denk je dan, viel het kwartje! Haha, al met al heeel erg leuk. Vooral de moeders waren dolenthousiast (vaders ook wel, maar die uiten dat lang niet zoals vrouwen). Voor mijn schoonmoeder is dit hun eerste kleinkind dus helemaal leuk en spannend!

En nu ook voor het eerst verteld van onze miskraam, dat luchtte voor mij wel op dat ik het eindelijk van mij af kon vertellen. Want ja mijn vriend zit er middenin dus dat is wel anders dan dat je het aan je ouders verteld.

Nu plannen maken om het aan mijn zus te vertellen, ik kan niet wachten!

Tot snel en ik hoop dat je veel plannen hebt gemaakt zodat de tijd naar 7 september snel gaat!

Groetjes Milouu

2. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    He meisie,

Wat goed dat jullie t verteld hebben. Leuk idee ook van die mokken moet ik onthouden. Voel je nou niet enorm opgelucht nu je t verteld hebt? Je wil het zo graag kwijt. Beide verhalen wil je toch wel met iemand anders delen. Niks ten nadele van de mannen hoor maar toch zijn vrouwen wat anders in dit soort dingen. Die willen er toch nog wat meer over praten.
    Geweldig ook de enthousiaste reacties! Duurde alleen even voordat t kwartje viel haha. Nu alleen je zus nog blij maken met een mooie beker:) Nu op naar de echooooooooo! En oja je baas niet te vergeten. Maar dat duurt nog effies :(

Effe wat info van mijn kant: Ik weet niet of jij t ook had maar ik heb al een paar dagen last van mijn buik. Voelt een beetje alsof je rmoet
    poepen, ook moet ik steeds poepies laten Sorry.
    Heb ook regelmatig wat afscheiding in mijn onderbroek weer sorry:p
    Ik heb sterk t gevoel dat t weer gelukt is. Kan je al zo snel iets merken. Bij Bram had ik dit nl niet.
    Wat betreft de afleiding komt t wel goed. Morgen gaan we saampjes een weekendje weg zonder Bram, maandag ben ik jarig en moet ik ook weer aan t werk. Dan is de week zo voorbij.
    Nou meis alvast een fijn weekend en ik spreek je weer.
    Kussie.

3. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Diana,

Ik heb het gisteravond aan mijn zus verteld. Helemaal geweldig!! Ik had voor haar een slabbetje gemaakt met daarop: Tante Ellen is de allerliefste! Ze maakte het cadeautje open en keek ernaar; oh wat leuk, oh dank je wel, erg leuk. Dus het kwartje viel nog niet. Dus mijn zwager vroeg; goh wat staat erop dan? Dus mijn zus liet het zien en bij hem viel wel meteen het kwartje en toen kwamen de tranen, met name bij mijn zus en mij haha. Ze vonden het natuurlijk geweldig. Ze hadden gedacht dat we volgend jaar een keer zwanger zouden gaan worden. We hebben namelijk nogal veel kosten gemaakt het afgelopen jaar.

Ik heb in het weekend van mijn eisprong wel veel last gehad van mijn buik. Ik moest en moet nog steeds veel scheetjes laten haha. En ik had last van veel slijm, niet zo zeer van afscheiding (ach ja die 'vieze' dingen die hier op het forum worden verteld, daar wen je wel aan, dus sorry hoeft helemaal niet hoor! ;))
    Ik hoop dat je gevoel je niet in de steek laat! Ik heb nu wel het idee dat je gewoon op je gevoel moet afgaan. Ik merk bij mijzelf dat dat heel goed werkt!

Geniet van je weekend met z'n tweeën (ik hoop met z'n drietjes!) en alvast een hele fijne verjaardag gewenst a.s. maandag!

Groetjes Milouu
    p.s. het is mij eindelijk gelukt om een banner aan te maken haha

4. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Zo He jij bent er vroeg bij.:)

Ahhhh wat LIEF. Samen met je zus in tranen. Heerlijk toch.
    Je bent wel creatief zeg met t slabbetje en de mokken. Lekker suf ook die reactie. Geweldig.
    Ja als er iets is wat je niet kan plannen is t wel kinderen ''nemen''.
    Je weet nooit precies wanneer t raak is natuurlijk. En t duurt ook nog wel effie voordat hummie er is natuurlijk. Volgens mij ben je in april uitgerekend toch. Lekker in t voorjaar.

Idd sommige verhalen zijn wel erg gedetaileerd. dan valt de mijne nog wel mee.;) Ik had wel de ochtend nadat we geklust hadden heel veel slijm. Dat was woensdagochtend. En ik zou woensdag mijn eitje hebben. we zullen wel weer wachten he zoals gewoonlijk. Misschien haal ik een vroege test van de predictor. dan weet ik iig iets.....
    En wat je zegt je gevoel laat je niet in de steek.
    Leuke banner heb je:p Ik wil er ook weer zo een haha.

Dank je wel meid. Jij ook, ik wordt maandag alweer 31 pfffff.
    Groetjes en tot snel.

5. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diana,

Ik heb deze week nogal last van het feit dat als ik wakker ben (en dat is meestal rond half 7, omdat onze katten gewend zijn om tegen die tijd eten te hebben) ik ook wakker blijf. Ik ga mij namelijk helemaal suf piekeren hoe ik het op het werk zal gaan vertellen, maar ook de reactie van mijn zus. Over mijn zus pieker ik dan niet, maar ik vind het leuk om daar aan terug te denken. En op die manier blijf ik dan wakker. Vanochtend had ik het ook. Ben ik maar even op de bank gaan liggen en na drie kwartier merkte ik dat ik toch even ben weg gedommeld en ben ik weer in bed gaan liggen. Dit was de eerste ochtend dat ik ook weer in slaap viel. Maar de rest van de afgelopen dagen was ik gewoon klaar wakker. Ach ja, zal allemaal na de echo wel weer afgelopen zijn, denk ik haha.

Ik ben inderdaad in april uitgerekend; 22 april. Vandaag gaan we heerlijk uit eten. Mijn vriend en ik doen aan stijldansen en we gaan altijd voor het nieuwe seizoen gezellig uit eten met de groep. Tja daar zullen we ook helaas mee moeten gaan stoppen. In ieder geval met het volgende seizoen; febr - juni 2012. Daarna zien we wel weer of het rendabel is om het weer op te pakken. Want we hebben altijd les op zondagavond van 21.15 - 22.30. Erg laat om dan nog iemand te laten oppassen vind ik zelf.

Tot snel!

6. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    He Milou,

We hebben t heel leuk gehad saampjes, lekker uit eten geweest ook en naar de film. Horrible bosses, erug leuk. Ik voel me nog steeds t zelfde alleen zijn mijn tepels gevoeliger en ik eet echt al voor 2:p
    Vanochtend 4 sneetjes ger. brood een bruin pistoletje en een gekookt ei gegeten. Niet normaal he, normaal eet ik 2 sneetjes of bolletjes. En nog 2 kopjes thee en een glas jus. Misschien omdat we er ook uitgebreid te tijd voor hadden maar toch.

Wij vrouwen zijn echte piekeraars. Je hoort onze hersentjes gewoon af en toe kraken. We make onszelf soms gek met al onze gekke en rare gedachtes. Je gaat je van alles in je hoofd halen, van wat als dit en wat al er nou dat. Het stomme is dat t meestal allemaal vanzelf goedkomt.
    leuk jullie ook katten wij hebben er ook 2. Een kater Elmo en een poes Pip.
    Zou wel jammer zijn als je moet stoppen met dansen, is wel een lekker avondje uit. En je hebt je figuur wat sneller terug haha. Misschien willen je moeder of zus wel oppassen die een keer per week. het zijn maar 2 uurtjes.

ohoh weer wat om over na te denken;)
    Ik heb ook een banner mooi he:)

Groetjes en eet smakelijk.

7. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diana,

Grappig is het dat je dan ineens meer honger hebt he! Ik heb dat nu ook. Ik ga in oktober samen met mijn vriend nog een paar dagen ertussenuit. Heerlijk!

Tuurlijk komt het helemaal goed! Gaan we voor. Wij hebben inderdaad ook twee katten; een kater Mickey en een poes Mindy. Ik zeg altijd; de kater is het vriendje van mijn vriend en de poes is mijn vriendinnetje want zo trekken ze ook naar ons toe haha. Erg leuk.

Ik ga zo lekker sporten (alhoewel ik wel rustiger aan doe met de buikspieren)!

Tot snel. Groetjes Milouu

8. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hoiiiiiiii,

Leuk he die katten, ik ben benieuwd, alle 2 de keren dat ik zwanger was kwam elmo iedere avond zowat bij me liggen en kopjes geven tegen mijn buik aan. ben benieuwd of en wanneer hij t weer gaat doen.:)
    Lekker er even nog een paar daagjes tussenuit. Kan je zo naar uitkijken. Hoe voel je eigenlijk verder? Geen kwaaltjes? Ik begin wel weer heel moe te worden maar verder nog steeds hetzelfde.
    Ga morgen even testjes halen bij de kruidvat.
    die 2voor 5 maar eens proberen. en een goed merk ernaast.
    Ik lees hier verhalen dat meiden een week na hun eisprong al een positest hadden. ben benieuwd. Ik ben wel ook wat relaxter hoor nu, de vorige keer was ik er zoveel mee bezig, nu ook wel hoor maar toch iets minder. kan t ook wel van me afzetten.
    Ga vanovond ook weer sporten. op een step springen heerlijk.;)
    Spreek je snel weer.
    Groetjes diana.

9. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diana,

Wanneer wil je voor het eerst gaan testen dan? Na mijn miskraam heb ik mij op dat moment even nergens meer aan gehouden; zoals alcohol; ik was 2 weken later jarig. Ik heb lekker wat gedronken (normaal dan dronk ik 1 of 2 glazen en verder niet), ook niet mega veel. Ik was nog niet echt aangeschoten. Ik dacht op dat moment; ik zit mij al 8 maanden in te houden en dan krijg je dit dus ik trek mij er even niks van aan en ik heb ook echt even niet op internet gezeten om op zoek te gaan naar 'dingen' rondom zwangerschap en je ziet wat ervan is gekomen haha! Dus erg goed dat jij ook wat relaxter bent.

Ik voel mij verder goed. Heb niet echt ergens last van. Ik merk alleen dat ik wat meer trek heb in eten en ik kan mij goed inhouden met snoepen. Achterliggende gedachte is natuurlijk dat alles er straks ook weer af moet en met de trouwerij van mijn schoonzusje in het vizier wil ik ook niet lijken op iemand die nog zwanger is haha.

Hoe voelde het sporten? Ik heb daar nu wel moeite mee. Elke keer denk ik; zal het geen kwaad kunnen voor het kindje. Bij de buikspieren houd ik mij sowieso in.

Vanavond lekker nixen dus lekker genieten met z'n drietjes!
    Groetjes Milouu

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

ik voeg me hier even toe..
    ik heb 1e kerstdag een miskraam gehad en daarna raakte mijn relatie uit nu een nieuwe relatie en ondanks dat we nog niet heel bewust bezig zijn met zwanger worden hebben we wel onveilige seks.. voor mij voelt het heel natuurlijk omdat ik er nog steeds helemaal klaar voor ben..
    mijn vriend had eerst zo zijn twijfels maar raakt nu wel iets meer aan het idee gewend.. helaas tot nu toe nog geen positieve resultaten gehad..

wel sinds paar dagen ietwat misselijk af en toe en sinds gisteren meer plassen en af en toe wat steekjes en krampjes overin mijn buik.. die nu overigens rustiger aan voelt.. dus heb echt geen idee..

liefs pris

11. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hoi hoi,

@pris. Gezellig dat je meeklets. Wanneer heb je je nod? Ik woensdag de 7e. Spannend hoor.

@milou. Ik had in mijn hoofd om zondag te testen. Maar miischien wacht ik wel tot dinsdag of woensdag. Anders ben ik er misschien weer te veel mee bezig haha.

Idd wat jij zegt heb ik ook. na die vmk ben ik er ook alleen hier nog aan t "rondkijken" en verder zie ik t allemaal wel. Zei ze heel trots maar ondertussen...:) Nee hoor grapje.
    Ik drink ook niet of nauwelijks en als ik al wat dronk dan was t een mixje. dus ook nog maar een klein laagje. Nou zal een glaasje echt geen kwaad kunnen maar toch.

Sporten ging lekker, vanmorgen ook weer geweest. Ik voelde t wel onderin mijn buik heel gek. het kan idd geen kwaad vooral de eerste 3 maanden niet want dan zit hummie nog veilig onderin. Stom he dat je toch wat voorzichtiger bent dan. Ik werd wel gister af en toe een beetje duizelig. maar verder ging t goed.

Leuk klinkt dat he met zijn 3tjes. Ook wel lekker dat je je goed voelt.
    en ja dat eten dat sporten we er wel weer af:p

O'ja Elmo kwam gisteravond naast me liggen op de bank........
    Groetjes meiden.

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey indiaantje!!

thnx en ik heb mijn nod dinsdag de 6e of woensdag de 7e... ben erg benieuws wil eigenlijk wachten met testen tot dan maar ik heb zoveel kwaaltjes dat ik eigelijk het weekend al wil testen!!!

haha spannend heh?? welke kwaaltjes heb jij??

ik heb last van hoofdpijn, misselijk, duizelig, steekjes pijn in onderbuik, zit snel vol en wat meer plassen..

liefs pris

13. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    He Pris,

Ik heb nu alleen nog "last" van mijn buik. Niet constant,het komt en t gaat ook wat vaker en eerder plassen en ik ben wat moeier. Alleen ik eet ook al voor 2 haha niet normaal meer. maar verder mag ik niet klagen:). Misschien zit t ook wel tussen de oren maar ik hoop t natuurlijk niet.;)
    Ik heb vanmiddag testen gehaald. 1 vroege van de predictor en 2 van de kruidvat 2v5. Die ene kan ik zondag al doen. maar aan de andere kant wil ik ook wel wachten tot woensdag. weet t nog niet zo goed. Tis morgen al donderdag dus t schiet al op.:)

Nou we spreken mekaar.
    xxxx

14. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

@ Priscilla; leuk dat je met ons mee kletst. En ook leuk dat je op dezelfde dag als Indiaantje je NOD hebt. Ik ga voor jullie beide duimen!

@Indi.: wat lief dat Elmo bij je kwam liggen. Er is hier onlangs een topic geopend over zwanger en dieren (katten/honden) en daarin las ik dat er meerdere mensen met katten dit hebben. Dus wie weet! Spannend!!

Vanochtend heb ik aan mijn twee naaste collega's verteld dat ik zwanger ben. Hiermee werk ik altijd en alleen maar mee samen, 40 uur in de week en vanochtend was zo'n moment dat ik het erin heb gegooid. Beide heren waren verrast, maar reageerden erg leuk. Nu nog twee weken wachten voor de eerste echo.

Tot snel!

Groetjes Milouu

15. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    He meiden,

Help! Ik ben een beetje aan t twijfelen wanneer ik een testje zal doen. Ze zijn toch ook betrouwbaar als je ze voor de nod doet toch?
    mijn buik rommelt nog steeds en in mijn tietjes krijg ik af en toe wat steekjes. en poepies laten.... soms hele vieze;)

Milou. Wat goed dat je t colega's verteld hebt. Wat grappig dat je met 2 mannen samenwerkt. Kan je lekker tegen hen aan ouwehoeren over je groeiende buik :) Ik heb idd ook al vaker gehoord dat beesten dat soort dingen aanvoelen. Tijdens de bevalling van bram heeft die de hele tijd in de klerenkast gezeten. ;)
    A joh die 2 weken zijn zo voorbij, we kletsen je er wel doorheen.:p

Pris.wij moeten nog effies geduld hebben :( helaas. maar t zal wel snel genoeg weer maandag zijn.

Groetjes

16. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Indiaantje,

tja wanneer je moet testen? Dat is een lastige vraag. Zelf was ik er nogal nuchter onder en ik vond het op zich wel zonde van de testen om voor die tijd te testen. Ik zelf kies er liever voor om na die tijd nog een paar keer te testen, dan ervoor omdat je weet dat de kans kleiner is dat de test dan positief word. Maar ja ik kan niet voor jou kiezen, alleen mijn mening geven.

Ik blijf duimen!! Als ik jou hoor, hoor ik eigenlijk mijzelf en daarmee bedoel ik toen ik zwanger bleek te zijn. Dat gevoel had ik nooit alleen deze keer (misschien ook door de miskraam, dat weet ik niet) wel. Dus wie weet...

Nog eventjes geduld hebben en ja we kletsen elkaar er wel doorheen! Hebben jullie nog leuke weekend plannen?

Groetjes Milouu

17. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Zijn de testen al uit de verpakking om vandaag te gaan testen? Ik ben heel benieuwd!!

Groetjes Milouu

18. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Morgen milou,

heb er vanochtend 2 gedaan. 2v5 en die van predictor.
    Beide nog negatief helaas:( Misschien is t ook nog wat vroeg. 4 dagen voor nod. Er zit niks anders op dan te wachten tot woensdag ben ik bang. He er wel nog vertouwen in hoor. Ik voel t gewoon:p

Hoe is t met jou verders?

Kussie

19. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diana,

Dat is wel vervelend dat ze negatief zijn, maar inderdaad houd goede moed! Het is nog een paar dagen totdat je 'echt' kan testen... Ik blijf voor je duimen!

Met mij is alles goed. Nog steeds niks aan de hand, geen rare dingen ofzo. Ik ben alleen elke ochtend zo ontzettend vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapen. Dus ga ik een boekje lezen op de bank en word ik toch wel moe en val ik daar in slaap. Mijn vriend vroeg vanochtend al of dat mijn nieuwe bed is ;). Voor mijn nog twee weekjes wachten en dan de echo...

Wij hebben zo een verjaardag van een vriendin van ons en vanavond gaan we lekker niks doen. Heb jij nog plannen voor vandaag?

Groetjes Milouu

20. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hoi Milou,

Mijn lijf heeft me weer eens flink in de maling genomen. na 1 1/2 "krampjes" nu sinds zondagavond ongesteld en flink ook.:x
    Ik heb toen een knop omgezet en besloten om er niet zoveel mee bezig te zijn. ik kom pas terug op t forum als ik ook kan posten dat ik zwanger ben. zo dat is eruit. Ik zal jou nog wel en beetje in de gaten houden hoor:) maar verder niet. misschien helpt t als ik t een beetje loslaat.
    en kan ik volgende maand weer een onderwerpje starten:p.

Meis iig heel veel succus in je zwangerschap! Hopen op een goede echo volgende week. En dat alles maar goed mag gaan verder.
    Ik stuur anders wel af en toe een prive bericht naar je.
    Misschien tot snel.
    Kussie Diaan

Deel Deze Pagina