Wel een eisprong na overgeslagen cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by cindy en marcel, Nov 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy en marcel

Sep 16, 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik heb een vraagje ik ben inmiddels ver overtijd, maar ik blijf negatief testen ( vorige test was vorige week vrijdag dus op 3 weken overtijd).
    Ik zou eigenlijk aankomende dinsdag alweer voor de volgende keer ongesteld moeten worden, ik ga der nu dus ook maar vanuit dat ik dus gewoon een cyclus heb overgeslagen, alhoewel ik geen ongiklachten heb maar ook geen zwangerschapsklachten.
    Heb je nu eigenlijk wel een eisprong gehad als je een cyclus hebt overgeslagen.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Een cyclus overslaan kan hormonaal gezien niet zo genoemd worden, dat bestaat niet, je kunt hooguit een extreem lange cyclus hebben maar dat komt vaker voor.. Als je dinsdag ongesteld wordt is dat toeval. Of je hebt geen eisprong gehad en krijgt geen eisprong, of je eisprong is later geweest, of moet nog komen. Doorgaans kan het niet anders dan dat je 11 tot 17 dagen na de eisprong ongesteld wordt (of niet als je zwanger bent of maar geen eisprong krijgt). Mijn advies is om in een volgende cyclus (als die er komt) te kijken of je een eisprong hebt en wanneer door te temperaturen, zo krijg je inzicht in je cyclus en weet je hoe lang deze gaat duren..

Share This Page