even een rare vraag wbt het ongi zin na MK

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mandytjuh, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej hoi hoi

ik heb even een vraagje aan jullie dames, weet niet of ik nu ongerust moet zijn of dat het er gewoon bij hoort
    ik ben 5 weken na mijn MK ongi geworden ben toen 2,5 dag ongi geweest echt helder rood incl stolsels ( sorry voor details) na die 2,5 dag was het ineens over hoe het spontaan aan kwam waaien zo ging het ook weer weg!
    nu een week later ging ik vanmiddag na de wc toe en gelukkig heb ik altijd een inleg kruisje in, had ik dat inleg kruisje helemaal vol zitten, maar dan met helemaal donker bijna zwarte troep...
    moet ik me nu zorgen maken? er zitten niet echt stolsels in of zo ja wel een paar van die vezeltjes zeg maar maar niet noemens waardig.
    het lijkt iig niet op oud bloed want dat is bruinig.

nu zit ik gelijk weer aan mijn cyste te denken toen ik zwanger was zag de VK dat ik alweer een cyste had zitten was de 2e keer
    toen ik die MK kreeg was die cyste al vrij groot, maar ze hebben er niks aan gedaan. zou het daarmee te maken kunnen hebben?

hebben meer meiden dit gehad?
    ik hoor het graag van jullie

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zou het echt niet weten meis. Misschien als je je gyn beld dat die het weet. Of hier bij de verloskundige vragen. Het klinkt in iedergeval heel raar allemaal. Ik hoop dat het niets is en dat het gewoon is dat je lichaam nog op de rit moet komen

groetjes Mimi

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    bedankt voor je reactie iig
    ik had vanmorgen toch maar ff de Gyne gebeld en de ass zei dat het wss oud bloed was, maar als het over gaat in helder rood moest ik toch even terug bellen.

maar wat ik raar vind is dat ik eerst gewoon ongi ben geweest vorige week dus dat oude bloed moet er dan toch al uit zijn? of heb ik dat nou verkeerd?
    ja wat dat betreft ben ik zo dom als een achter end van een varken hoor :)

maak me toch best wel zorgen, het is maar goed dat ik volgende week een telefonische afspraak heb met de Gyne ivm mijn MK kan ik het nog maar eens met haar zelf bespreken...

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Nee hoor niet dom. Ik weet ook niet alles hoor. Als we hier veel van af zouden weten zou het betekenen dat we het wel heel erg vaak meegemaakt zouden hebben. Dat willen we niet toch?
    Dat is bij mij net zo dat ik niet begraap waarom ik toen ik mijn mk had gehad ik 2 weken gevloeid heb en toen bij de gyn kwam voor een echo of ik wel schoon zou zijn. (Bij de echo toen ik de mk had was nog niet alles weg). Ik was volgens de echo schoon eindelijk. Maar ze zag ook al een eisprong in aanmaak. Volgens haar duurde het wel even dat hij zou springen. Dus toen ik vroeg wanneer mijn NoD zou komen zei zij dat het wel minstens 2,5 week zou duren. Oke. Maar ik werd vorige maandag 12 dagen na die echo gewoon ongesteld. Hmmz ach blijkt wel te kloppen maar dan snap ik het ook niet meer hoor. Dan voel ik me ook dom als ik het vraag en dat terwijl het niet meer dan normaal is.

Het zou maar niet goed zijn toch en dan zou je het niet gevraagd hebben omdat je het niet durfde. Bang om voor niet vol gezien te worden. Dan maar liever zo dan dat het niet goed zit.

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja een vrouwen lichaam zit maar raar in elkaar soms denk je ze door en door te kunnen, maar dan zo ineens sta je weer vol verassing te kijken ;)

als ik iets niet begrijp dan vraag ik het echt wel, beter 1x teveel dan 1x te weinig toch?

en t is maar goed dat we niet alles weten en of begrijpen, zouden we met allemaal slimme vrouwen hier online zitten hihihihihi

Deel Deze Pagina