Hoi meiden, Misschien een rare vraag maar wat moet ik me voorstellen bij een bloedstolsel? Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb al een week lang last van bloedverlies. Aanstaande vrijdag heb ik een echo om te kijken hoe het gaat. Ik zit echt in een rollercoaster wat emoties betreft en voel me erg onzeker en ongerust. Nu verlies ik namelijk ook wat troebel bloedverlies. En ik vroeg me af hoe een bloedstolsel eruit ziet? Zijn het echte grote bolletjes? Of kan dit ook heel klein zijn? Ik verlies namelijk ook hele kleine stukjes donker rood zeg maar. Misschien 1 bij 1mm ofzo.. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt.. Tej
Jeetje, dat klinkt niet fijn. Bloedstolsels kunnen piepklein zijn, maar ook een paar centimeter in doorsnede. Wat jij beschrijft, klinkt wel als stolsels. Suus
precies hoe jij het beschrijft meid, kunnen bloedstolsels zijn, grote kleine, klinkt niet best om het zo even te zeggen, maar je zult meer weten na je echo..
Dag meiden, Gister heb ik een echo gehad en alles is goed!!! Het bloeden is sinds woensdag gestopt, gelukkig. Het hartje klopte ook al Wat dit dus was weet niemand.. misschien nog van de innesteling of iets! Alles zag er in ieder geval goed uit gr Tej