Ongi of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lijntje, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Hai meiden,

Afgelopen maand zijn mijn vriend en ik voor de tweede ronde gegaan. In onze vruchtbare periode flink geklust en afgelopen donderdag moest ik ongesteld worden. Echter dat werd ik niet helemaal. Heb de afgelopen drie dagen alleen maar wat bruin slijmverlies gehad, terwijl ik normaal al na een dag wel bloed begin te vloeien.
    Wat denken jullie, gewoon maar even afwachten, kijken of het doorzet, of toch testen? Mijn cyclus is regelmatig en loopt altijd constant hetzelfde. Ontpillen kan het niet zijn want ik gebruik al jaren niet meer de pil.
    Heb geen idee of je ook zwanger kan worden/ zijn ook al heb je wat bruin slijmverlies verloren. Weten jullie dat? Of moet je dan echt helemaal niks verliezen?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Liefs, Lijntje

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Als je dit eerder nooit gehad hebt, zou ik een testje wagen. Heb het idd al vaker gelezen hier dat meiden iets bruinige afscheiding hadden rond NOD tijd en toch zwanger bleken. Suc6! Ik duim voor je! ;)

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Mijn duimen draaien ook mee. Succes!!

4. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Hallo meiden,

Bedankt voor de reacties! Helaas, is mijn ongi vandaag toch echt doorgezet. Ach ja, op naar ronde drie!
    Onzeker maakt het me zeker weleens. Want als je op al je vruchtbare klust, dan moet de kans dat je zwanger wordt toch groot zijn?? Helaas werkt het dus zo niet. Maar dan ga je toch zitten "piekeren". Zou er wat medisch niet goed zitten? Moet je het klussen in de ochtend doen? Allerlei vragen rijzen naar boven met als hamvraag: waarom lukt het niet?

Volgens mij vast voor vele meiden herkenbaar. Voor ons was dit ook pas ronde twee, dus we hebben nog kansen genoeg. Misschien drie maal is scheepsrecht?

Jullie allemaal ook veel succes!!

Liefs, Lijntje

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    He Lijntje,

Ik ben inmiddels bezig met ronde nr 12, en elke maand is het weer anders hoe mijn lichaam reageert. De ene maand dan kondigt de menstruatie zich duidelijk aan, de andere maand duurt het een week langer. De ene maand voel ik me "zwanger" en de andere maand totaal niet.
    Er is geen touw aan vast te knopen en ik probeer zoveel mogelijk rustig te blijven.
    Je kan na 2 maanden nog niet weten of alles regelmatig is, want daar kan zo verandering in komen als je lichaam daar zin in heeft. En daarnaast kan het natuurlijk ook elke maand gewoon wel raak zijn...
    Het is een en al onzekerheid (helaas)
    Succes
    Groetjes Daphne

Deel Deze Pagina