Volgens mijn berekeningen zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Mijn ovulatie was hoogstwaarschijnlijk de 19e of 20e dag en nu is dus de 31e dag (late eisprong dus.. had ik zover ik weet bij mijn eerste ook) Alleen nu had ik dus gisterochtend rood bloedverlies en dacht ik okee... helaas.. ongesteld dus.. Maar voor de rest van de dag geen bloed meer en vandaag een heel klein beetje bruin met afvegen. Gisteren wel even een test gedaan Maar die zei negatief.. Maar kun je met een late eisprong zoizo wel testen op de nod dag? Want het scheelt natuurlijk wel 6 dagen met een gemiddelde eisprong.. Zou ik te vroeg zijn geweest? (wel met een predictor early maar las later dat die zoizo niet erg betrouwbaar zijn..) Zou die bloeding een innesteling kunnen zijn?
Als je eisprong later is geweest, is je nod over het algemeen ook later. Je kan tellen op gemiddeld 2 weken na de eisprong dan. Misschien over een paar dagen nog een keer testen dan
Hoe weet je dat je eisprong de 19e of 20e dag was? Daarbij als jij de predictor early in het knalroze doosje hebt gedaan dan is dit degene die juist hartstikke betrouwbaar en supergevoelig is! (Gevoeliger dan de kv 2v5). Dus er zat op moment van testen nog geen hcg in je lichaam.