Kan dit kloppen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Snies, May 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snies

Snies Fanatiek lid

Dec 22, 2015
    2,132
    3,214
    113
    Hallo dames,

Ik wil graag iets met jullie delen.
    In maart heb ik een miskraam gehad, na precies 6 weken er na werd ik ongesteld en had ik een cyclus van 43 dagen.
    Weet ook haast wel zeker dat ik toen geen eisprong heb gehad.

Dit is dus weer mijn eerste (mogelijke) cyclus na de miskraam,
    Maar omdat ik dus niet weet hoeveel dagen deze cyclus zal duren ben ik benieuwd of mensen dit herkennen.

Als ik uit moet gaan van een 28 dagen cyclus zou ik volgende week Zondag mijn nod dag hebben,
    Maar ik heb dus geen flauw idee of het daadwerkelijk 28 dagen zal zijn..

Nu heb ik al een paar dagen last van misselijkheid tot bijna braken aan toe, en dat ik op ieder moment van de dag wel kan slapen..

Mijn vraag is dus omdat ik niet weet hoeveel dagen deze cyclus zal zijn, wanneer ik het beste kan gaan testen?
    Kun je nu al misselijk zijn met een 28 dagen cyclus? Of zou ik nu een kortere cyclus kunnen hebben?

Ik wil dus niet nu constant met testen in de weer zijn, en wil dus graag weten wanneer ik zeker weten positief zou testen mocht ik nu toch zwanger blijken.

Alvast bedankt.

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Als je symptomen van een zwangerschap zijn, dan zou je nu al positief moeten testen. Op de vraag wanneer je het beste kunt testen, dan zou ik zeggen je langste cyclus plus 1 dag. Succes, de duimen draaien voor je.

3. michelle26

michelle26 Actief lid

Aug 31, 2016
    158
    2
    18
    Ik had er idd ook al een testje tegenaan gegooid. Misselijkheid met braken is wel 1 van de duidelijkste symptomen.

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Gewoon testen meid, ik denk niet dat wat anders opzit, dan weet je het zeker. En mocht hij negatief zijn en de klachten houden aan, probeer het dan over een week nog eens :)

5. Snies

Snies Fanatiek lid

Dec 22, 2015
    2,132
    3,214
    113
    De reden waarom ik nog niet heb getest, is voornamelijk omdat ik niet weer Zó Veel euro's wil uitgeven aan testen die toch steeds negatief zijn en ik alsnog ongesteld word.

Heb de laatste keer steeds gedacht zwanger te zijn, had allerlei symptomen maar bleek toch geen eisprong te hebben gehad.
    Als ik van een normale cyclus uit moet gaan, zou ik pas de 21ste ongesteld moeten worden..
    Dan kan ik pas van de week testen op zn vroegst en heeft nu denk ik nog weinig zin.

Mijn cyclussen voor mijn miskraam was altijd 34 dagen,
    Dus vandaar dat ik nog niet echt de drang heb om te testen.

Op zijn vroegst zal ik woensdag dan testen mochten deze klachten aan blijven houden of erger worden.
    Ben gewoon weer bang voor de teleurstelling dat het weer niet zo is..

6. Moess

Moess Niet meer actief

Als je wil weten wanneer je nod is, is het misschien fijn om de volgende cyclus je eisprong te zoeken. Dan heb je een indicatie..

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Als de misselijkheid (bijna tot braken toe) van een zwangerschap komen dan moet je nu al knal positief testen en ben je dus al (veel) verder dan 4 weken zwanger
    Als je nu pas op cd 21 zit dan komen je klachten zeker weten niet van een zwangerschap maar heb je griep.
    Helaas heerst dat weer (zelf ook gehad van ma tm woe afgelopen week).

Share This Page