Ongi of zwanger? Wat denken jullie? Laat het weten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sweet mummy, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Nee, ik had een innestelingsbloeding op dag 9 NA OVULATIE, dag 28 van de cyclus dus. Ik heb door te tempen en te testen m´n eisprong ontdenkt op dag 19 van de cyclus. Dus dan is het wel normaal. En nu zit ik dus op dag 15 na eisprong en dag 34 van de cyclus.

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    oooh keej ;) Ja dat stond er niet bij haha :p
    34 alweer he? hoop dat het dan snel doorbreekkt of een posi test hebt... duurt lang dan he dat wachten :D

Succes ermee ;)

Liefs

3. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Het wachten is echt vreselijk inderdaad. En negatief testen terwijl er nog geen ongi in zicht is, is nog erger!

4. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey dames,

Tja wachten... Dat is altijd vreselijk. Het kan ook nog positief worden hoor. Ik had bij mn eerste dat ik pas na een week positief testte. Ik kan je vertellen dat er die week flink wat testen doorheen zijn gegaan. Zonde van het geld ;) Ik wil je geen valse hoop geven, want ik heb ook weleens gehad dat ik alsnog een paar dagen later ongi werd. Dus je kan alleen maar afwachten.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Succes!
    Liefs

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Zo, ik herken mezelf hier zooooo erg in! Ik dacht dat mijn lichaam in de war was, maar ontpillen kan het allang niet meer zijn.
    Ook ik heb elke maand weer andere klachten of juist niet... Heel vreemd.
    En deze maand heb ik al een paar dagen na mijn ei erg pijnlijke volle harde borsten. Heb ik altijd wel, maar de ene keer dus vlak voor menstruatie en de andere keer vlak na ei.
    Erg verwarrend!

:confused:

6. Tesje

Tesje Lid

21 sep 2008
    15
    0
    0
    Ik ga morgenmiddag, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, testen.
    De ene keer denk ik dat ik ongesteld word, het volgende moment niet. Gek word ik ervan! Maar dat zullen jullie wel herkennen...

Ik hoop dat we allemaal snel een postitieve zwangerschapstest in onze handen zullen hebben!

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik mag nog 6 dgn wachten en heb geen idee wat het mag zijn. Ben met de pil gestotp en meteen voor het echie gegaan dus sowieso geen idee hoe mijn cyclus is. Tijdens pil had ik altijd 2 dgn knallende koppijn voor ik ongi werd. Heb nu echt helemaal nergens last van behalve dan een wat gespannen onderbuik...heel laag. Maar dat kan ook beetje spanning zijn. Maar verder helemaal geen klachten!
    Ik wacht het maar gewoon af

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ook!

9. Tesje

Tesje Lid

21 sep 2008
    15
    0
    0
    Kon de computer maar aantonen of je zwanger bent ja of nee!
    Soort USB-stick waar je overheen moet plassen, even inpluggen en dan komt de uitslag in je beeldscherm te staan.

Ha ha :D , sorry, mijn fantasie sloeg even op hol.

Nog een dagje en dan testen...

10. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    @ assie: ja, je lichaam kan je soms flink voor de gek houden. Erg vervelend is dat.

@ tesje: wat spannend dat je mag gaan testen. We zijn benieuwd!

@ sylcor: de kans bestaat dat je eerst een periode krijgt van ontpillen, maar we hopen natuurlijk dat het in 1x raak is!

@ saskia: hopelijk betekend dit goed nieuws!

Hier nog geen krampjes e.d. ondertussen is het volume in mn borsten wel toegenomen, maar dat kan ook door de mestruatie komen dus.... nog even 1 dagje wachten. Ooh wat spannend! ;)

Liefs

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Voor mij is het nu de eerste ronde en voor het eerst dat ik op mijn lichaam let.. Ik word er nu al helemaal tureleurs van :) Mij is bijvoorbeeld nooit opgevallen dat ik rond mijn eisprong en nu nog zelfs gevoeligere borsten heb...
    Vooral het wakker worden smorgens is nog even wennen, zo van.. oh ja we proberen zwanger te worden, jee wat gek.. zou het al nee, zeker nu nog niet, maar misschien, ben ik al misselijk, hmm nee, dat kan ook niet.. Doen mijn boorsten nog pijn. Ow die zijn nog gevoelig, oh jee.. nou doe niet zo maf en dan wordt ik langzaam echt wakker :)

*Ele hoopt dat iedereen zwanger het nieuwjaar ingaat*

12. nieknijmtje

7 okt 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    hey,

sweet mummy-> natuurlijk ben ik zeer nieuwschierig, maar wil het zeker nie te vroeg doen, want ben wa bang ontgoocheld te worden :(

Mor heb afgesproken met mezelf als ik woensdag nog altijd overtijd ben.. dan ga ik wel eens testen.

grtjss

13. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    @ elegance: ik ken het iedere dag ff kijken of er wat veranderd.

@ nieknijmtje: wat goed dat je kan wachten. ik heb mezelf ook voorgenomen, dat als ik over mn nod kom, dat ik vrijdag pas ga testen. Maar eerst maar eens over mn nod komen en dan zien we wel verder.

Liefs

14. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Nog 6 dagen! Wat duurt het lang. Eén ding is zeker, ik kan niet tot mijn NOD wachten met testen.. Hopelijk wel minstens nog een dag of 2/3. Ben zoo bang voor een teleurstelling dat ik het liever vroeg weet dan laat.

15. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    @ hope: als je geen teleursteliing wilt kan je toch juist beter wel wachten tot na je nod?! Het kan namelijk zo zijn dat je 3 dagen voor je nod negatief test maar toch zwanger bent en negatief test omdat het er nog niet genoeg hormoon in de urine zit.

Liefs

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hey Sweet mummy, nee wat ik eigenlijk emer bedoel is dat ik voorbereid wil zijn op de kosmt van mijn menstruatie. Als ik namelijk afwacht en het komt ga ik dat echt verschrikkelijk vinden. Als ik test en negatief test ga ik me er op voorbereiden. Blijk ik alsnog zwanger dan ben ik zoooo gelukkig dat die teleurstelling zo weer vergeten is. Begrijp je?

17. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    @ hope: ok nu begrijp ik het. Ik weet niet of ik het zelf ook zo zal doen. Ik denk dat ik dan juist helemaal gek wordt nu heb ik nog een beetje hoop, maar het is maar net wat je zelf het fijnst vind.

Liefs

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Sweet mummy, juist omdat ik en hoop heb en denk dat het toch niet gelukt is heb ik echt behoefte aan vaststellen van 1 van de 2. Of negatief of positief. Negatief kan ik dan alvast verwerken, zo zit ik dan in elkaar haha lekker ingewikkeld.

Maar spannend voor jou. Nog 1 dagje. Voel je al iets?

19. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Geeft niet ieder zn eigen manier en als het jou rust geeft waarom dan niet. Tja nog 1 dagje... Ik voel nog niks maar ik ga er vanuit dat het niet raak is, dan kan het alleen maar meevallen. Dat is dus mijn manier ;)

Liefs

20. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    hallo allemaal!

Ik zelf ben al een paar dagen over tijd, heb de hele tijd ongi krampen en als ik dan naar de wc loop om te broekloeren zie ik helemaal niks! Verder ben ik af en toe duizelig maar geen andere "kwaaltjes"die bij zwangerchap horen, had vorige week donderdag een test gedaan en die was negatief. En durf ook geen testjes meer te doen. Ik word er zooooooooo onzeker van! :cry:

Deel Deze Pagina