Hey chantallie, Wat naar die onzekerheid. Heb je altijd een regelmatige cyclus? Ik zou er toch nog een testje er tegenaan gooien als je morgen nog niet bent. Bij mn eerst had ik ook pas na een week overtijd een lichtelijk positieve test, dus het kan nog alle kanten op! Liefs
hey sweet mummy! Ik ben al een jaar van de pil af (ik heb hem ook niet zo lang geslikt 2 jaartjes ofzo) en heb een regelmatige cyclus ik kan meestal de klok er wel voor op gelijk zetten. Dus ik hoop idd dat ik nog een mooie positieve test in handen zal krijgen. Maar ik begrijp alle meiden hier hoor!
Ik moet nog een weekje wachten en kan precies rond m'n verjaardag testen als het goed gaat. Wat een mooi kado zou dat zijn voor ons. Verder heb ik geen idee eigelijk, heb al vaker gedacht van ja nu is het raak en werd ik gewoon ongesteld. Ik heb deze maand veel last gehad van buikpijn en maagzuur. 1 Nacht heb ik hele erge buikpijn gehad terwijl ik m'n ei eigelijk nog moet krijgen maar waarschijnlijk was dat hem en kwam hij eerder. Ach, ik weet het gewoon niet maar ik hoop het natuurlijk zo. Weer die hele lange dagen afwachten. Hahaha het is lang geleden dat ik zo naar de dag van m'n verjaardag toe leefde.
Hallo, Ik wil me ook aansluiten spannend hoor allemaal. Ik heb niet echt veel last van. Moe, gevoelige bortsen en droge ogen. maar dat kan beide kanten op. Succes Allemaal! Grtjs Nanny.
@ chantallie: als je een regelmatige cyclus hebt, dan zou ik gaan testen! Ben ondertussen ook wel benieuwd naar de uitslag geworden Hier inderdaad nog 1 dag, maar ik denk dat de eraan komt. Al kleine pijntjes vernomen ondertussen maar we wachten af. @ anoniem: wij leven met je mee en hopen op iets goeds natuurlijk! @ nanny: wachten, wachten, wachten... wat een verschrikkelijk iets, nu maar hopen dat het wachten iets opleverd. @ tesje: wat naar, geen positieve test en geen . Je kan nu alleen maar wachten. Liefs
Aaaaaaargggghhhh! Ik zit inmiddels alweer 16 dagen na m´n ei en nog steeds niks. Na de nega test van gisteren durfde ik vandaag niet weer te testen. Heb er ook nog maar 2 dus moet zuinig doen. Morgen misschien. Welk merk test gebruiken jullie trouwens. Ik heb die van Sensitest besteld uit Nederland (ik woon in ´t buitenland). Zijn die eigenlijk wel gevoelig?
Hey hey, Wachten, wachten, wachten... Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld. Als ik niet zwanger ben, dan heb ik liever dat ik meteen wordt dan een paar dagen later en ondertussen de hoop hebben dat je zwanger bent. Waarom doet ons lichaam toch soms zulke rare dingen?! Het maakt je alleen maar onzeker! Liefs
@ sofia: ik zou woensdag pas gaan testen als je het dan nog niet bent. als je zolang kunt wachten tenminste. zelf gebruik ik predictor en die geeft duidelijkheid vanaf de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen. Liefs
Hey! Hahahha, ik wacht het nog effe af, en als ik het weet laat ik het meteen weten hier hoor! Ik doe morgen denk ik een test dan weet ik het zeker, en anders laat de rooie duivels maar kom, dan ben ik van de onzekerheid af .
Ik heb nu een mini beetje lichtbruin... Moet ik dan nu rekenen als dag 1 van mijn cyclus of wachten tot het doorbreekt. Ben woensdag gestopt met de pil. Spannend allemaal!
heb dan toch maar eens testje gedaan en wat bleek.... negatief. we zullen nog wa moeten afwachten zeker en hopen op het beste! grtjs
ik heb een test gekocht! en doe hem morgenochtend meteen als ik moet plassen, moet nu echt mezelf inhouden het niet te doen.
dank je wel! Wachten duurt zo lang . Ik zal ook voor je duimen voor over een paar dagen! Ik heb wel last van bruine afscheiding (ik weet het niet meer)