ik moet ook nog wachten...za en zo een superlichte streep van een ultra gevoelige test... nu met de gewone niks... ik had gister ongi moeten worden. net wat lichtbruine afscheiding... IK SNAP HET NIET MEER! GRRR wat irritant dit!
Dientje....heb je lichtbruine afscheiding? owwww ga zo voor je duimen...zo begon mijn ongi vorige maand ook..... Heb vandaag ook bruine afscheiding en een daling in mijn temp, maar ik zit nog 4 dagen voor NOD, KAN duiden op een innesteling, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Ik ga woensdagochtend testen, 2 dagen voor NOD...ik kan het echt niet meer langer uitstellen, ik word echt GEK van mezelf
Goeiemorgen meiden, @ Chantallie, Dina en Nieknijmtje: Wat kl*te dat de testen negatief gaven. Hoe staat het nu voor? Al sporen van de of nog niks? @ Dana: Ik zou je eerlijk gezegd geen antwoord kunnen geven. Maar ik denk dat je dat wel als eerste dag kan zien. Maar iemand anders miss een idee? @ Kweb: Ik hoop voor je dat het raak is. Ik ga voor je duimen. Bij mij vandaag nog geen te bekennen. Ik heb mezelf voorgenomen te wachten met testen tot vrijdag, want heb het gevoel dat ik toch wordt. Dus nog maar even afwachten. Liefs
Succes met wachten dames, het is moeilijk. Ik moet nu nog 5 dagen en slaap al de hele week zoooooooo slecht doordat ik er constant over droom :S. Wel erg he..
hey, heb deze maand blijkbaar een cyclus van 31 dagen gehad, want vanmorgen zijn ongesteld geworden. geen probleem op naar ronde 3!
Ik ben nog niet ongesteld, dus het zal wel weer een langere cyclus van ongeveer 34 dagen zijn deze maand. Denk dat ik mijn banner daarop ga aanpassen... Jammer Niekmijntje, maar de juiste instelling: op naar de volgende ronde!
Ben ook een beetje down...Als mijn temp vandaag weer was gestegen zou ik morgenochtend testen...maar helaas, weer 0.1 graad gezakt.... Moet nog 3 dagen tot NOD, dus hoop van ganzer harte dat ie morgen wel weer beetje omhoog gaat, maar ben echt bang dat mijn ongi gaat komen... En ik had zoveel mooie kwaaltjes P.s. Zelf zou ik zeggen dat ik 2 dagen later mn ei heb gehad als wat FF aangeeft...gezien de temp dan. Bij de dag dat FF het zegt, kelder ik de dag daarna gelijk een heel eind omlaag...en 2 dagen laten dan wat FF aangeeft, ga ik mooi in een stijgende lijn die ook minimaal 3 dagen aanhoudt....Mooie therorie? Mss zit ik gewoon mezelf voor de gek te houden en hoop ik met deze theorie nog 2 dagen extra speling te krijgen in mijn cyclus.... Denken jullie...mezelf voor de gek houden OF is het eigenlijk helemaal niet zo`n gekke theorie?
Hoi hoi! Ik heb nog steeds geen tekenen van een ongi, ik ben ten einde raad! Een negatieve test, overtijd, en geen positieve test! grrrrrrrr. Heb mezelf voorgenomen als het volgende nog steeds niks is ga ik naar de huisarts. ik kan wel janken en ben ook niet te genieten!
hoi allemaal, mag ik me hier ook melden vanmiddag testje gedaan waar als je in het licht keek je een super super vaag streepje zag of iedergeval dacht te zien dus ik beschouw hem als nega maar nog geen tekenen van ongi. welke testen zijn trouwens gevoeliger kruidvat (2voor 5 euro) of die van sensitest is de eerste keer dat ik die gebruik namenlijk haha we wachten het af succes allemaal hopenlijk komen er snel positieve berichten van allen. groetjes joyce
Hoi hoi, Ik hoor zelf hele goede verhalen over kruidvat dat deze toch 1 van de gevoeligste zijn. Ik ga vanmiddag halen en morgenochtend testen...tis nog niet mijn NOD...maar kan niet meer wachten hihi Alvast een kleine felicitatie...een streep is een streep, mss over een paar dagen nog een keer testen ivm je hcg
spannend kweb hoop dat ie positief is en over mijn test je moest hem echt in het licht houden wou ik hem een btje kunnen zien en dat heb ik weleens vaker gehad alleen dan met een andere test en dan werd ik alsnog ongi (was wel voor me nod en deze dus vandaag) morgen ga ik ook maar even langs het kruidvat denk ik als ik dan nog niet ongi ben geworden mijn klachtjes zijn vrij weinig geen buikpijn wel rommelende darmen en zere tepels en wat vermoeider dan normaal en ongeveer week na me ei paar dagen missenlijk geweest maar ja er heerste ook griep geloof ik dus dat kan er ook mee te maken hebben gehad en verder eigenlijk niks meestal heb ik s avonds voordat ik ongi moet worden al wat lichtroze verlies en nu totaal niks pffff en dan ben ik pas 1 dag overtijd. wachten wachten en nog eens wachten meer kunnen we niet doen denk ik. groetjes joyce
Ik ga donderdag testen en morgen de kruidvat testjes halen. Als die 4 dagen voor NOD kunnen ga ik dat morgenavond nog doen (4 uur van tevoren niet naar het toilet) Kweb, succes.
hallo dames, dit begint wel erg op een club te lijken, heel gezellig hoor maar ik verplaatst hem daarom naar het onderdeel zwanger worden-->clubs. groetjes!
@hope, thx meis, jij ook... @joyce, Ik heb dus onwijs veel klachten/kwaaltjes. Begon na mijn ei met buikpijn, rugpijn, vlagen misselijk en duizelig, blauwe en kleine rode aders op mijn borsten, zere tepels, ontzettend snel moe (en dat voor een avond mens) emo, gister wat bruine afscheiding (zondag wat wit) en een hele mooie temp....Alleen die temp is gister en vandaag gedaald...Ik hoop onwijs op een innesteldip en dat ie morgen weer omhoog schiet. Maarja, vrees eigenlijk het ergste...maarrrrr zo lang er geen visite is hoef ik ook de rommel niet op te ruimen Alle meiden die gaan testen heeeeeeel veeeeeel suc6 Liefs Kweb
Deebie, jij en ik lopen bijna gelijk op. Kweb voor jou is het nu echt spannend. Ik heb ook zoveel klachten maar dat kane cht zooo goed met mijn ongi verband houden. we shall see.... kom morgen weer even op deze topic koekeloeren (ben ik trouwens de enige die HET topic totaal niet vindt klinken en er altijd DE voor denkt?) Stoer trouwens dat we een eigen club hebben
Gister had ik een MINI beetje bruin echt amper en nu ben ik echt ongestelt moet ik dan vandaag als 1e dag rekenen van mijn cyclus?
hai meiden, de steek in mijn onderbuik zondag beloofde niet veel goed. ben vandaag het vruchtje verloren. ik was zwanger maar het is een vmk geworden aldus mijn huisarts. echt balen... snik
Wat ik begrepen heb is dat je de eerste dag van echt bloed (rood) verlies als dag 1 moet nemen, dus idd vandaag.