Oh jeetje wat naar Jij had toch vage zwangerschapstesten? Wat moet dit vreselijk zijn . Veel sterkte toegewenst.
hai hope, ja dat klopt ja. voel me flink belabberd. heb onwijze buikpijn en voel me dizzy en moe. denk dat ik wel even naar de gyn wil eigenlijk...
Hey meiden, Ik op zoek in het forum... bericht weg? Kijk bij mn berichten en zie dat het een club is geworden. Wat leuk! Nou het is zo ver hoor de is gekomen Nu op naar ronde 12! Voel me toch best rot en hoop dat het dan raak is. Ik wil nu eigenlijk wel gaan werken met ovu testen. Maar kan iemand me vertellen hoe dat werkt en wanneer ik die moet halen? Dina lees ik nu, wat ontzettend rot voor je. Heel veel sterkte! Liefs
Hoi sweet mummy, sterkte Ik heb een testje gedaan vanochtend en negatief. Maar dat wist ik al, ik voel me ongi opkomen.. helaas.
Hey Hope, dank je. Wat jammer dat de ongi bij jou ook op komt zetten. Nou dan gaan we maar voor een volgende ronde! Nu moeten we weer wachten..... wachten tot de ongi voorbij is en er weer een ei komt! Liefs
Dina: Veel sterkte meid! Ik ben nog niet ongesteld, maar zit er nu echt echt echt aan te komen. Gisteren na de sex een héél klein beetje bloed verloren, maar vanmorgen een schone tampon. Eigenwijs als ik ben toch heb ik toch maar weer getest, maar hij was zo negatief als het maar kan. Nu echt gevoelige borsten, dus het zal vandaag of morgen wel komen. Sweet mummy: Ik wil ook aan de ovu-testen. Ik ga ze bestellen via internet, kan je nog niet vertellen hoe ze precies werken. Hope: Het is inderdaad HET topic, maar daarom ook DIT topic en niet DEZE Groetjes Tesje
hai lieve meiden, dank jullie wel! vind het wel even shit allemaal hoor, maar goed... even een paar dagen bijkomen en dan gaat het wel weer. over de ovutesten. ik heb het deze maand ook gebruikt. echt ideaal. aangezien ik wisseldiensten heb is het makkelijker. begin een aantal dagen voordat je je ei denkt te krijgen met testen. elke dag op een vast tijdstip, liefst 12 uur, NIET met ochtendurine. en zie daar.... is de streep gelijk aan de c of gekleurder dan de c krijg je de dag erop je ei. ik heb ze besteld bij matcare.nl. daar zijn ze in de reclame! je hebt ze in allerlei dingen... een dipstickje, één die lijkt op een zwangerschapstest etc. ik heb die tweede variant, werkte echt prima voor mij. de eerste keer had ik een doosje van predictor, 20 euro voor 5 van die dingen! belachelijk. Liefs
Hey meiden, ik heb de ovu-test van matcare besteld en als het goed is komen ze vandaag binnen. Ben wel benieuwd! Hopelijk gaat het daarmee lukken. Nou meiden we gaan gewoon met zn allen voor de volgende ronde en hopelijk hebben we aan het einde van deze ronde allemaal een feestje te vieren! Liefs
Vanmorgen ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde! Ik ga ook ovutesten bestellen, zometeen eens even kijken waar. Fijne dag!
Hoi Tesje, ik weet idd dat het het is en dus ook dit topic maar ik vind het niet klinken Hahahahaha raar he, ik heb een goed gevoel voor taal maar dit klinkt gewoon totaal niet dus ben ik zo eigenwijs om de en deze topic te zeggen Stom he hahaha
Ik weet het niet meer... Ik had maandag een minibeetje bruin/roze max 1cm ofzo weetje (beetje stom) Dinsdag had ik dan meer bruin tot zwart en woensdag mini beetje bruin in de ochtend en daarna was het over en dat is het nu nog steeds... Ben vorige week woensdag gestopt met de pil daarna wel seks gehad enz. Maar wat moet ik nu dan ben ik ongestelt geweest of niet? plz help?
Danna, Je bent nog aan het otpillen. Je eerste dag van je menstruatie is de dag dat je echt rood verlies. Dit is waarschijnlijk nog een ontrekkingsbloeding.
hai meis, ik weet niet hoe je normale ongesteldheid normaalgesproken is. maar het is normaal dat je na ongeveer 2-5 dagen ongesteld wordt na het stoppen met de pil. ik was het ook heel erg licht. ik denk dat dit je vorm van ongi wel is geweest, tenzij je supersuper vruchtbaar bent hihi
Haha nee dat denk ik niet. Maar ontpillen.. mijn lichaam denkt nu toch nog dat ik gewoon met de pil ga beginnen? Want ik ben dan wel eerder dan het eind van me strip gestopt maar volgens mij denkt me lichaam dat ik nu ongeveer weer zou beginnen. Ik ben ook net van een andere pil op een nieuwe gestapt (1.5strip nieuwe geslikt) dus misschien is me lichaam zoiezo in de war ofzo. Normaal ben ik wel ook rood ongestelt. Nu helemaal niet en heb ook geen buikpijn gehad. Nja zal wel miss begin ik lekker snel met ontpillen Moet ik wel vanaf die ene dag bruinig tellen met me cyclus?
Hey meiden, ik ben na mn voor het eerst begonnen met de ovutest. Vandaag wordt de 3de dag en vind het wel spannend. Nu maar wachten op mn ei! En hoe gaat het bij jullie? Zijn er al meiden die hun ei hebben gehad en nu aan het wachten zijn op hun nod of wachten jullie ook nog op je ei? In ieder geval allemaal weer heel veel succes deze ronde! Liefs
hai sweet mummy, ik ben ook weer bezig met ovu testen. welke heb jij? ik die van matcare. ik heb een heel licht streepje dus het zal nog wel even duren. vorige keer had ik op dag 16 een positieve, maar omdat ik nu een vmk heb gehad kan het eerder zijn en dat willen we niet mislopen dus ben alvast gaan testen. hihi
hey dina, ik heb ook die van matcare (de cassette). Volgens mn banner zou ik over 2 dagen mn ei moeten hebben, dus het wordt wel spannend deze paar dagen. En inderdaad het ei mislopen dat willen we natuurlijk niet Liefs
hey meiden nou ik zit nu 2 dagen na mn ei volgens de banner, maar de testen zijn nog steeds negatief vandaag maar weer eens kijken. Liefs
hai meiden, nou ik heb vandaag mn ovu weer getest op dag 15 en heb een bijna positieve test. dit had ik de vorige maand ook. als het goed is is hij dus morgen positief. ben benieuwd... hopen dat we allemaal een eitje hebben