Ongi of zwanger? Wat denken jullie? Laat het weten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sweet mummy, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey meiden hier nog geen ei. Ik had gister voor het eerst een zichtbaar streepje alleen was die veel te licht. Zou het dan nu eindelijk gebeuren?! Mn nod komt er alweer aan dus ik hoop vandaag op een positieve uitslag. Beetje stom, want moet nu eerst wachten op de postbode heb gister nieuwe besteld, want ze zijn op. Dus laat de postbode maar komen!

Succes meiden en hopelijk hebben we deze ronde meer geluk!
    Liefs

2. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik heb geen seks gehad rond me eisprong dus kan ik dan deze maand bijna niet zwanger zijn...
    Maar heb dus een omgekeerde maag sinds vanmorge en sinds 1week ofzo enorme emotiewisselingen en heel erg verdrietig of juist niet...
    En gevoelige tepels :S

Kan je iets doen tegen dat ontpillen?

3. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey meiden gister had ik eindelijk een positieve ovutest in handen. Gelukkig, want begon al te denken dat ik geen ei zou hebben deze maand. Wel een beetje aan de late kant, maar hopelijk maakt dat niks uit. Maar we hebben dus geklust en nu maar hopen dat het raak is!

@ Dana: tegen het ontpillen kan je niks doen, helaas.

Liefs

4. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik heb nu bruinig o_0
    Moet ik ff afwachten of dit zien als dag1 ongestelt?

5. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey meiden hoe gaat het bij jullie? Hier nog 1 dag voor nod en heb deze keer helemaal niet het idee dat het raak zal zijn. Heb wel geklust rond mn ei, maar totaal geen kwaaltjes dus ik denk dat ik gewoon :evil: ga worden :( We zullen het morgen wel zien.

@ Danna: de dag met helderrood bloedverlies moet je zien als dag 1.

Liefs

6. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Woensdag een cb posi test, gister cb negatief...nog niet ongi.
    Morgen nog maar een testje doen

Deel Deze Pagina