hoi hoi, Ik heb vanmorgen een klin beetje heel licht roze afscheiding gehad, met doorzichtig slijm (sorry voor de d-tails).. Ben ik dan nu ongi? of kan ik nog steeds zwanger zijn? Vandaag was mijn NOD, wordt hier zooo onzeker van.. Heb ook lichte soort van krampjes onder in mijn buik.. (zijkanten) Kan iemand mij helpen? Groetjes Diana
hoi hoi hoe weet je dan of je pendel uit is gekomen? het zou natuurlijk zo maar kunnen dat je inderdaad zwanger bent of dat er een ongie aan zit te komen en je gewoon een dag overtijd bent alleen een test bied natuurlijk én uitkomst én het helpt je van je onzekerheid af succes en hoop voor je dat je pendel uit is gekomen groetjes nathalie
hoi hoi, bedankt voor jullie reactie.. ik heb vandaag een test gekocht, ik zal morgen testen.. ik hoop ook dat de pendel uit komt, gaan jullie voor me duimen? vindt het wel spannend hoor groetjes diana
hoi dames, Bedankt voor het duimen Maar het heeft niet echt geholpen denk ik de test was negatief.. En heb net ook een druppel bloed verloren.. tijd voor een nieuw banner? groetjes diana