Kwaaltjes komen en gaan. verschilt per dag. hebben jullie dat ook??

Discussion in 'Zwangerschap' started by sannie1981, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

Misschien is er al een topic over,maar ik kon het zo gauw niet vinden. Ik bin inmiddels ruim 6 weken zwanger en gisteren hebben we voor het eerst het hartje zien knipperen.daar waren we uiteraard heel blij mee, gezien onze geschiedenis met 2 miskramen.
    Nu merk ik dat bij mij de kwaaltjes echt van dag tot dag verschillen en ook echt komen en gaan. zo heb ik de ene dag wel pijnlijke borsten met een heel rivierennet erop en de andere dag helemaal niet.
    ook de ene dag heb ik 's nachts onwijze honger en knort mijn buik constant en dan weer niet.
    etc etc.
    het maakt mij toch wel weer ook bang en onzeker. zo heb ik dus gisteren een goede echo gehad en vandaag nauwelijks kwaaltjes en dan ga ik twijfelen. is het nog wel goed etc?

Wie herkent dit en is het normaal dat kwaaltjes er de ene dag wel zijn en de andere dag niet.

Liefs Sannie

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Meid maak je niet druk. Het kan zeker dat je de ene dag wat meer last hebt van kwaaltjes dan de andere. Je hebt een mooi knipperend hartje gezien en de kans dat het nu nog fout zou kunnen gaan is echt heel klein, snap heel goed dat je onzeker en bang bent, maar probeer te genieten...stress is ook niet goed he!

Liefs,
    DD

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Heel herkenbaar hoor, ik ben de ene dag heel misselijk/ beroerd en hoewel dat niet fijn is heb je wel de bevestiging.
    Vandaag voel ik me heel goed en dan denk ik ook zou het....

Ik probeer wel het positieve gevoel te late overheersen!

Je hebt een mooie echo gehad, de eerste hobbel is overwonnen!

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik herken het, ik had dit ook zeker in het begin. De ene dag honds beroerd en de andere dag ging het wel, etc..
    Nu beginnen mijn kwaaltjes af te nemen, vooral de misselijkeid en ik voel me daar ook best ongemakkelijk bij.
    Terwijl ik al weken hoopte dat het zou weg gaan, nu is het eindelijk zover en ben ik nogniet blij! lol:D

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik herken het ook. Ik heb de ene dag ook meer last van m'n borsten, dan de andere dag. Toen ik 4/5/6 weken was had ik om en om de dag last van. Dagje niet, dagje wel, dagje niet... Sinds een halve week voel ik het elke dag.

Share This Page