bloedverlies na klussen tijdens vruchtbaarheid ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulpje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Dag dames..

Ik heb even een vraagje, ik heb gezocht op Google maar kan t antwoord niet echt vinden.

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, eerlijk gezegd weet ik niet precies of de eisprong al is geweest, want ik zit in ronde 1 nu, en kan de cyclus duur nog niet echt vastleggen. Wel had ik gister wat buikpijn en wit draderig slijm..(temp. is hoger dan gister)

maar goed.. we hebben dus gister geklust.. en vandaag (net) op de wc zag ik een beetje rood slijm met helderrood erin, (na paar keer afvegen was t weg)

Weet iemand wat dit kan zijn ??? ik las dat de innesteling pas na een dag of 7 is dus dat kan t niet zijn.. (hoopte t wel natuurlijk)
    maar weet iemand van jullie wat het zou kunnen zijn of heeft iemand t zelfde gehad ofzo..

hoop reacties te ontvangen

2. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo tulpje!

In mijn vruchtbare periode heb ik ook altijd licht bloedverlies na het klussen!
    Soms een paar uur laten soms direct erna, de gyn zegt dat dit goed mogelijk is dat het met de periode te maken heeft!

Liefs

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het altijd, de periode na mijn eisprong! Blijkt dan dat de baarmoeder beter doorbloed is, en dat het daardoor gevoeliger is, en dus snel bloed na gemeenschap. De periode voor de eisprong nooit bloedverlies na gemeenschap...Succes met het zwanger worden!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had het in februari ook en achteraf was het dus mijn eisprong want teste 2wk later positief.

Succes!!

5. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    hey,

bedankt voor de reacties..
    dan zal het wel de eisprong zijn geweest en heb ik dus precies op de goeie dag geklust! ben benieuwd!

ik heb het nog steeds eens beetje maar nu is het bruinig/draderig slijm.. wel gek dat ik het eerder noooooit gehad heb en bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat ook niet gehad.. ook totaal geen symptomen ofzo..

6. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    o en gefeliciteerd met de zwangerschap !!;);)

7. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb het altijd nadien, en ook als ze een inwendige echo o.d. doen.

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    kan een adertje zijn heb ik ook wel eens gehad is niks ergs

9. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    echt heel raar..ik begin me een beetje zorgen te maken

Gister weer geklust, en vanmorgen precies t zelfde.. bruinig slijm met helderrood erin..ik heb het noooit gehad hiervoor daarom vind ik het zo raar

heb af en toe ook een opgeblazen buik en soms kleine krampen(niet erg)
    verder merk ik totaal niets anders..

straks naar de Dokter, ben benieuwd

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    kan je ei zijn of adertje dat geraakt is ik zou het los laten als ik jou was en niet zo druk om maken ,dat heb ik ook wel eens gehad paar keer of iets te ruigen sexs gehad !!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon erg gevoelig bent daarbinnen?

12. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook oppeens sinds 3 maanden en steeds in de week naar de eisprong. In die week verlies ik soms ook een beetje bloed door het groeien van de follikel waarschijnlijk.

Als ik in die week ga klussen wat natuurlijk moet om zwanger te worden haha dan heb ik ook elke keer wat bloed dus ook sinds een paar maanden oppeens, waarschijnlijk gevoelig!

Laat je weten wat de dokter zei?

13. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    misschien maak ik me wel te druk..
    maar als dat zo is wat jullie zeggen (bloeding door gevoelig of adertje geraakt)
    dan is er toch wel een kans op bevruchting of niet ? (misschien domme vraag maar ik vraag t me wel af)

ik hou jullie op de hoogte..

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zeker is er gewoon kans op bevruchting hoor.....

15. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zeker kans op bevruchting ik zou je niet zo druk maken daarom
    en als je echt zorgen maakt ga je even naar de ha

16. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    ben vandaag naar de huisarts geweest..

ze zei inderdaad wat bibinijmegen ook zei, tussebloeding..

maar er was ook een hele kleine kans dat het baarmoederhalskanker kon zijn, ze wilde een uitstrijkje maken en me daarop laten testen, ze merke dat ik makkelijk bloede tijdens het uitstrijkje maken..

ik schrok wel, maar ze zei ik denk het niet ik denk gewoon tussebloeding want het ziet er verder heel netjes uit, maar ik wil het zeker weten..

dus binnen 2,3 weken hoor ik wat en als t ernstig is binnen 12 dagen..

dus ben eens benieuwd..

17. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook uitstrijkje laten maken vorige week.
    Maar als er iets zit waardoor je bloed dan zien ze dat want de baarmoedermond is supergaaf van structuur en hun weten precies als er een afwijking zit hoe dat eruitziet.

En ik bloedde ook tijdens het uitstrijkje maar dat lijkt me logisch dat doet bijna iedereen en na een half uurtje houd dat weer op.

Ik zelf denk echt dat je tijdens je vruchtbare periode kwetsbaarder bent daarbinnen en dat heeft ook alles met de stand van je baarmoeder te maken op dat moment!

18. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo Tulpje,

Ik heb precies hetzelfde gehad...
    Telkens na het klussen licht bloedverlies en laatst ook draden slijm.
    Ik ben toen meteen naar de huisarts gegaan, ook een uitstrijkje, waarbij ik ook bloed verloor maar alles was goed!!!
    Ik hoop dat dit je een beetje geruststeld!

Succes met zwanger worden!

19. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Thnks meiden..

het stelt me wel gerust..
    het is gewoon even afwachten en probeer de komende weken niet veel eraan te denken..

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Wel, allereerst goed om weten dat er dames zijn die ook na de sex wat bloedverlies hadden, ik heb dat paar dagen geleden ook gehad;

In augustus heb ik ook 2 dagen wat bloeding gehad... ik dacht toen, ofwel ovulatie ofwel innesteling... achteraf denk ik dat het de innesteling was, 2 dagen na de klus reeds... leek me erg raar, maar het kan.
    Deze zwangerschap is helaas slecht afgelopen...

Maar bloedverlies kan vanalles zijn. Deze morgen dacht ik dat mijn ongie doorgebroken was, nu ben ik niet zo zeker meer... want het is echt niet veel meer...

Dus wachten en wachten maar...
    succes !

Deel Deze Pagina