kan het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...
    heb iets raars....de 27e had ik harde ontlasting en ik veegde af en had bloedverlies (dacht ik) alleen bij het afvegen helderrood bloed dus dacht ik ben ongesteld geworden en een tampon in gedaan...savonds met verschonen haal ik tampon eruit zit er niks in....de 28e smiddags kreeg ík weer bloedverlies en tampon erin maar was erg gevoelig die tampon maar goed savonds eruit nieuwe erin maar was klein beetje bloed met bruinverlies...en 1 maart was het tot mijn verbazing helemaal weg...nu is het zo raar ik ben misselijk en opgezette buik ineens hard...duizelig en hoofdpijn af en toe.....en ik kom erachter dat er witte dingetjes in me urine zit kan het zijn dat dit een innestelingsbloeding was of niet want mijn temperatuur zakt normaal weer naar me bassale temperatuur en die is 36.4/36.5 en vanmorgen was ie zelfs 37.4 erg hoog voor kort na die bloeding......wie kan me helpen en me vertellen wat dit eventueel kan zijn.
    Ik had de 24e dag van mijn cyclus getest omdat ik zo sterk het gevoel had zwanger te zijn maar toen gaf ie negatief aan was te vroeg?

onzekere RR

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik denk dat je inderdaad te vroeg bent geweest met testen. Wat duurt wachten lang he? Je zult toch nog even geduld moeten hebben. Niemand zal je hier antwoord op kunnen geven, behalve een test op een later moment.. Succes en ik zal zeker voor je duimen!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan inderdaad te vroeg zijn.... Nog eens proberen... Er roeren met die staaf he! Dat schijnt te helpen! (Als je wat vroeg test) Suc6!

4. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo...

wat kunnen die wittige dingetjes in mijn urine zijn dan dit heb ik werkelijk waar nog nooooit gehad...en heb buikpijn net alsof ik ongie moet worden terwijl ik de 27e februari watbloedverlies heb gehad dus hetk an niet dat ik weer ongie word....mijn temp blijft ook hoog 37.4 vanmorgen
    en duizelig en misselijk kan dit erbij horen dan?en die wittige dingetjes wat kan dit zijn?

RR

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je bloedverlies was dat donker van kleur? Dan kan het innestelingbloeding zijn! Ook testen lijkt me....

6. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee mijn bloedverlies was niet donker van kleur maar ook niet al te licht maar het was maar goed 1 dag en daarna bruinverlies...maar die witte dingetjes in me plas zo raar heb het nog nooit gehad en gezien.....continu buikpijn en beroerd zoals nu....kokhalsen bah....

liefs rr

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Witte vlokken in je urine kan betekenen dat je een blaasonsteking hebt. Maar het kan ook een teken van zwangerschap zijn.

Blaasontsteking is meestal ook pijnlijk bij het plassen en dan moet je ook heel veel naar het toilet.

8. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Witte vlokjes in je urine kan ook bezinksel zijn of (lekker onsmakelijk) wat afscheiding door je urine.

Dat bloed wat ik lees, zou volgens mij ook goed kunnen zijn geweest van de harde ontlasting (dus wat op je wcpapiertje zat. En het bloed op je tampon kan ook daar gekomen zijn omdat je misschien wat beschadigd hebt door het inbrengen van een tampon in een 'droge' omgeving.

Ik vind het allemaal een beetje vage symptomen en wil je aanraden ná je NOD een test te doen, zodat je dan wat zekerheid hebt.

Succes.

9. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    heb totaal geen pijn bij het plassen...wel plas ik veel en is het wittig maar er zitten dus vlokjes in en dit heb ik werklijk nog nooit meegemaakt...en ongelooflijke gevoelige tepels en me temp is nog steeds veel hoger dan normaal vanmorgen zelfs 37.6 en gisterochtend 37.4...en wat me op viel is wat ik normaal niet heb is dat er afscheiding in mijn slipje zit wit en me afscheiding ruikt niet....zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?

groetjes RR

10. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Denk dat je toch nog even moet afwachten.Wat dat betreft staat alles nog open.Een test kan je alleen de waarheid vertellen.Veel succes!

11. AngieNomi

AngieNomi Nieuw lid

10 mrt 2007
    1
    0
    0
    Hayy..

Ik heb n best groot dillema, Ik ben nog geen 17 jaar oud en ben vorige week zaterdag met de jongen naar bed geweest op wie ik al 4 jaar verliefd ben, we hebben het onveilig gedaan en ik zat net in mijn vruchtbare dagen..
    het is nu dus 1 week verder, en ik ben ontzettend gauw moe en plas vaak. Eigenlijk wil ik, hoe raar het ook klinkt, zwanger zijn. Ik boel me alsof ik eraan toe ben, maar dan raak ik tegelijkertijd ook alles kwijt. Volgende week zou ik ongesteld moeten worden, maar wordt gek van de stress! Hoe vind ik uit of ik het ou ben of niet? en hoe groot is de kans ?

xxx
    Nomi

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nomi: Alleen een test kan vertellen of je zwanger bent, dus over een week nog niet ongesteld bent, testen meid!

@Oostende: Ik zou een paar dagen wachten en dan nog een keer testen. Als het dan weer negatief is even een afspraak maken met de huisarts. Misschien heb je toch blaasontsteking? Hoef je niet perse pijn bij het plassen voor te hebben. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

Liefs,
    Tijgetje

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aangezien je nog een week moet zit er echt niks anders op dan wachten. De kwalen kunnen je ook extra opvallen omdat je het graag wilt.
    De kans lijkt me uit te drukken in 50/50...je bent wel zwanger of niet.
    Persoonlijk lijkt het me beter als je niet zwanger blijkt. Je hebt geen vaste relatie en woont thuis. Aan je leeftijd te zien ga je ook nog naar school...ik weet niet zo goed hoe je dit allemaal zou willen doen. Als je niet zwanger blijkt en je kinderwens blijft zou ik toch wachten op een stabiele relatie. Leeftijd zegt niet altijd wat maar een stabiele leefomgeving wel.
    Succes

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Iedere vrouw die normaal vruchtbaar is, heeft 15% kans dat het raak is als ze in de vruchtbare periode onbeschermd gevreeen heeft. Maar dat zijn statistieken waar je niet veel aan hebt, want je kan toevallig raak geschoten hebben. Je kan pas weten of je zwanger bent als je positief test, wanneer je over tijd bent. Sommige testen geven al eerder een positief resultaat, maar niet al een week eerder. Het vruchtje is nog niet of nauwelijks ingenesteld dus nu testen is overbodig.

Succes.

15. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo

kan het er echt bij horen die witte vlokjes in urine?

zijn er meerdere vrouwen die mij hier een antwoord op kunnen geven?

liefs renate

16. Gezien je verhoging en de witte vlokjes in de urine zou ik even bij de huisarts langsgaan en je urine laten testen op blaasontsteking. Je hoeft dan niet altijd pijn te hebben tijdens het plassen, je geeft wel aan dat je veel moet plassen en buikpijn hebt. Dit kan duidelijk wijzen op een blaasontsteking. De huisarts kan door een beetje urine na te kijken snel zien of het inderdaad een blaasontsteking is.

Het is belangrijk dat deze goed wordt behandeld omdat de onsteking anders verder omhoog kan gaan en je nieren kan infecteren en dan ben je verder van huis.

17. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo

ik heb mijn urine al laten controleren door de huisarts gisteren en ik heb geen blaasontsteking...gelukkig!maar eingelijk wist ik het wel dat het geen onsteking was want heb al zoooo vaak een blaasonsteking gehad met erg veel pijn en hele kleine beetjes plassen en dat is dit totaal niet...ik plas gewone hoeveelheden telkens als ik heen moet maar er zitten witte dingen in die ik nog nooit heb gehad daarom vroeg ik het me ook af aan de vrouwen hier of ze het misschien herkenden

liefs renate

18. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Als het echt herkenbaar was voor de zwangeren onder ons, dan was er vast wel vaker gereageerd. Je hebt deze vraag nu al zo vaak gesteld. Je kunt dan ook beter met deze vraag bij de arts terecht of even wachten tot je kunt testen. Een test is de enige die je hier antwoord op kan geven. Dus nog even geduld hebben, ook al is dat erg moeilijk als je iets zo graag wil. Succes..

19. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    wat zei de huisarts dan dat het wel was?
    gelukkig voor je dat het geen blaasontsteking is toch

20. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Oostende,als je je urine hebt laten nakijken dan had de huisarts vast al wel een testje gedaan als hij zou denken dat er een zwangerschapskans zou zijn.Geloof dat zij dat vaak al kunnen zien aan urine.Ik denk dat je met deze vragen inderdaad beter even bij een huisarts kan langsgaan en je niet gek moet laten maken door alle soorten van zwangerschapssymptomen die over het hele internet verspreid staan.Vaak ga je dan,als je het erg graag wilt,toch meer dingen zien en voelen.Maar wie weet...Een arts en een test weten het het beste!Succes!

Deel Deze Pagina