Dank je wel! Je hebt gelijk, ik wacht af en anders wacht ik nog wat langer af... ...het is het wachten gelukkig waard. Liefs Debbie
Hoi Cede, Ik weet niet hoe het bij jou is afgelopen, maar bij mij betekenden de symptomen heel veel positiefs: IK BEN ZWANGER!!!! Hoop dat het bij jou ook snel lukt!
Van harte gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk voor je! Geniet ervan met volle teugen! Ik had een beetje vervelend dagje vrijdag, want zowel had ik in de aochtend negatief getest, 's middags begon m'n ongi, althans wat je ongi noemen kan, want het is bijna niks. Vanmiddag ga ik naar de Gyn, voor wat algemene onderzoekjes, kan ik het er gelijk 'ns over hebben. Ik hou je in de gaten! Nogmaals, gefeliciteerd! Liefs, Debbie
Dank je wel! Het is nog wel een beetje vreemd hoor, ik besef het nog niet echt... Ik weet wel dat ik ontzettend veel geluk heb, dit was pas de derde ronde, en ronde twee hebben we zelfs eigenlijk soort van overgeslagen omdat mijn vriend er niet was. Als ik zie dat andere meiden hier er zo lang op moeten wachten voel ik me best wel een beetje schuldig. Ik hoop dat iedereen hier snel naar het felbegeerde forum 'zwanger' door kan stromen!
Welnee, voel jij je nou maar zeker niet schuldig. Dat jij zo snel zwanger bent, is voor vele een hoop, dat het toch goed kan gaan en toch snel kan gebeuren, zie het maar als een cadeau, nou eigenlijk meer een wonder. Alles in het leven gebeurt om een reden, goed of slecht, dus het is je gegunt, geniet ervan en hoe kun je je nou schuldig voelen, zeker ten opzichte van dat kleine wondertje in je buik! Hoop doet leven, dus ik ga gewoon door naar de volgende ronde, is ook wel spannend hoor..... Liefs Debbie