We zijn gister weer in het ziekenhuis geweest omdat we nog steeds niet zwanger zijn. En in april al een hsg gehad maar tot op heden nog steeds niks. We zijn allebei gezond mijn man had 39 miljoen goede zaadcellen. Maar toch wil het niet lukken. Hoe komt dat wie heeft dat ook? We krijgen nu binnen 2a3 weken een brief binnen voor iui en dan mogen we de volgende cycles beginnen. Maar we zitten met wat vragen moet mijn man in het ziekenhuis zaad produceren of kan dat thuis. En hoe doen jullie dat met werk want als mijn ovu test positief is moet ik bellen en dan kunnen we de volgende dag terecht. Maar mijn man kan niet zomaar weg van zijn werk. En hoe groot is de kans dan dat het raak is. Sorry heel veel vragen ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.
Hallo, Wij hebben inmiddels onze eerste IUI poging achter de rug. Het zaad produceren kan thuis en moet dan binnen het uur in het ziekenhuis zijn. Wij doen IUI met hormoonstimulatie dus ik ga regelmatig naar het ziekenhuis voor controle, als het eitje dan groot genoeg is moet ik pregnyl zetten en 2 dagen daarna is de IUI behandeling. De slagingskansen zijn niet zo heel groot volgens mij 10 tot 15%.... Gaan jullie IUI zonder hormonen? Gr cindy
Ja wij krijgen Iui met mijn eigen cycles. De gynocoloog zei dat de kans 35% was. Dat is idd heel weinig. Daarom heb ik er een hard hoofd in dat dit gaat lukken. Ondangs dat we allebei inprisiepe gezond zijn.