Ongi symptonen, kan het dan nog?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Even een vraagje, normaal beginnen mijn borsten na de eisprong al pijn te doen. Maar tot vandaag had ik er nog geen last van en morgen kan ik al testen, dus ik dacht dat het deze maand wel eens raak kon zijn, maar nu begin ik de pijn weer een beetje te voelen aan de zijkant. Betekent het dan dat ik het weer kan vergeten? Of kan je toch nog zwanger zijn ondanks dat je ongiklachten heb?

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb af en toe nog wel iets last van ongi-krampen.
    Maar zie mijn banner..

Ik dacht ook dat ik niet zwanger zou zijn, tegendeel bewijst het weer (lichaam is een raar iets)

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nee hoor kan nog alle kanten op, ik zwoer dat ik ongesteld ging worden de dag voor ik positief testte ;)

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Pijn in je buik bedoel je? Van die 'ongesteldheidsbuikpijn'? want dat kan je ook hebben als je zwanger bent. De symptomen van zwangerschap en ongesteldheid lijken best wel op elkaar. Maar het hoeft dus zeker niet zo te zijn, ik bedoel je bent nog niet over tijd en elke ongesteldheid is anders. Gewoon duimen maar er niet teveel vanuit gaan anders is het zo'n teleurstelling straks als het niet zo blijkt te zijn

5. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Tja het lichaam kan je wel eens flink in de maling nemen, maar ik wil ook geen vals hoop. Meestal als ik pijn in mijn borsten krijg dan volgt mijn ongi ook snel, maar dit keer voelt het toch anders. Maar ik lees ook vaker dat vrouwen dachten dat ze ongi worden, maar dat ze dan toch zwanger bleken te zijn, dus het kan allemaal nog?
    We blijven hopen, hopen en hopen. We zijn namelijk al meer dan 2 jaar bezig.

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Ik dacht ook dat ik gewoon ongesteld zou worden. want ik had die buikpijn die ik altijd had als ik ongesteld moest worden. Maar zie het resultaat, ik was hartstikke zwanger. Alles is mogelijk dus..

7. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Tja dus alles kan nog, zit niks anders op dan rustig af te wachten. Had gisteren wel stiekem een testje gedaan, maar was helaas nog negatief.

8. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    dat ken ik haha Dan ga je toch een test doen! Maar je bent nog niet over tijd dat moet eerst ff eigenlijk he?
    Ik hoop het voor je hoor..

9. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Baby,

Jij kon je dus ook niet beheersen.
    Dat had ik vanmorgen ook,maar helaas mijn test was ook negatief ,grrrrrrrrrr.
    Liefs Minou

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hoi meiden

nog even geduld hebben en dan zou ik opnieuw testen als ik jullie was! Ik weet het, wachten is zo ontzettend moeilijk!
    Succes, ik hoop dat het raak is voor jullie!

Greets

Marie

11. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hier nog zo 1 vorige maand was ik op 30 nov. ongi langste cyclus is 31 dagen nu kon ik me niet meer inhouden en heb een cb digitaal test gedaan en die zei niet zwanger, zei hij dat omdat ik te vroeg was of omdat ik gwoon niet zwanger ben terwijl ik denk van wel :confused: :( :(
    zo zie je maar weer weer een test verknalt want ik weet nog net zo veel als net dom van mij he....
    allemaal succes ik duim

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Heel herkenbaar, ik was 23 nov. voor het laatst ongi, nu is dit dus al 34 dagen geleden. Heb vanmorgen getest, negatief. Heb wel een late eisprong gehad (pas de 17e en ja ook net toen geklusd. :) )
    Mijn langste cyclus tot nu toe 32 dagen.
    Wachten wel af, ook al is dat ERG moeilijk. GRRR.

13. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik heb inderdaad ook problemen met wachten, elke maand weer wachten op je eisprong, dan weer op je NOD. Ik word er inderdaad helemaal gek van, vooral na ronde 20 of zo. Maar ik zal voor jullie allemaal duimen, hopelijk voor ons allemaal deze ronde goed nieuws.

14. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Trouwens kan iemand mij de pijn omschrijven van de pijn aan je borsten als je zwanger bent, wanneer ze zijn begonnen en of je die daarvoor ook kreeg voor je NOD?

15. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ja dat zou ik ook wel willen weten.

Volgens mij is dat hetzelfde alleen erger denk ik?

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    He meiden ik meng me er ook even in... ben nu weer aan het einde van mijn cyclus en durf nog niet te testen... maar wel al ongeveer een week echt zere boobies (heb ik anders hoogstens 1 dag voor mijn ongi); ook het gevoel dat er daar beneden van alles komt maar dan komt er niets....

geen idee wat het betekent maar misschien?

17. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Bij mij is de pijn van mijn borsten nu echt doorgezet, echt pijn aan de zijkanten. Heb het gevoel dat het toch iets anders is dan normaal. Nou ja we wachten af.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Brigitee22 -> ik zou toch een testje wagen, zo heb je meer zekerheid!
    succes

19. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Tja op mijn banner staat dat ik vandaag kan testen, maar ik weet niet of het wel klopt. Vorige maand had ik de eerste paar dagen van mijn ongi maar een paar druppeltjes bloed, ik heb die dagen meegeteld, maar mijn ongi zette eigenlijk pas drie dagen later door.

20. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb rugpijn,normaal ook als ik ongi word.
    of kan het zijn dat dat ook een zwangerschapsteken is?
    tja blijf nog even hopen,tegen beter weten in... :oops:

Deel Deze Pagina