Ongi symptonen, kan het dan nog?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ga morgenochtend of zaterdagochtend misschien wel testen..... als mijn temp hoog blijft in ieder geval

2. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Dat kan idd ook een zwangerschapsteken zijn.. Lastig he? Het zijn gewoon bijna dezelfde klachten als wanneer je ongesteld wordt.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

even over die vraag van pijn in je borsten, de pijn die ik in de eerste instantie voelde was alsof mijn borsten beurs geslagen waren, ernaar wijzen deed al zeer. na een aantal weken maakte dat plaats voor het gevoel alsof mijn tepels geschaafd waren, soort verbrand gevoel. Echt alleen de tepels. het schuren in mijn BH deed onwijs zeer. wat ik direct had was dat mijn borsten een maat groter waren geworden. hihi

En binnen 2 a 3 dagen nadat ik positief testte had ik vreselijke pijn in mijn onderrug, die is tot twee weken geleden weggebleven om vervolgens keihard weer terug te komen.

maarja elke zwangerschap is anders

Ik duim voor jullie!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hmm dat van die boobies dat voel ik hier nu ook ongeveer... net of ze helemaal beurs zijn.... in bh gaat het nog maar met name zonder en in bed gevoelig.... En ook voller..... heb er nu al bijna een week last van....

Vanmorgen ook wat rugpijn maar dat is inmiddels weer weg getrokken....

MAar ja ik weet het nog niet of het van het een of het ander komt..... hopelijk weet ik over een paar dagen meer

5. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Kon het weer niet laten, toch maar een test gedaan ondanks alle ongi-symptonen. Buikkramp en pijn aan mijn bosten. Helaas weer negatief. Hoop dat ik dan nu wel snel ongi word, kan ik tenminste verder en heb ik niet al die vals hoop elke dag.

6. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb op het moment hetzelfde gevoel, heb net pas m'n eisprong volgens de telling gehad en nu al pijnlijke borsten. Maar anders dan normaal en veeel eerder. normaal pas twee dagen van te voren. En nu voelt het ook als toen ik borstvoeding gaf, soms zo'n toeschiet gevoel. Dat is dus een beetje gevoelige kriebel van binnenuit. Bij m'n eerste had ik dit ook zo snel...
    Ik ben erg benieuwd wat het is!
    Ook erg benieuwd naar jullie trouwens!
    Anz

7. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ja maar baby, geef de hoop toch nog niet op! Vaak is een test pas veel later positief! Bij mij in elk geval wel.

8. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik wil de hoop ook niet opgeven, maar hoe meer hoop hoe harder de klap is. Heb nu ontzettend buikkrampen, echt de zelfde krampen voor mijn ongi, maar dan iets erger. Ik durf er echt niet meer op te hopen.

9. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    OI oi laat je t weten, duim voor je!

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb ook wel last van de pijnen die je hebt als je ongesteld moet worden maar nu voelt het bij mij toch anders. Hoop toch wel dat het raak is. Maar ik moet nog een paar dagen wachten voor ik kan testen (als dat dan nodig is). Wat ook wel raar is dat ik 8 jaar geleden een borst operatie heb gehad en sindsdien er geen gevoel in had, en de laatste week doen mijn borsten erg veel pijn, en zijn erg gevoelig

Deel Deze Pagina