1 week voor mijn nod en nu last van menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roy2, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi allemaal,

ik zit met een paar vragen. ik zit nu een week voor mn nod.deze is 16 december. nu heb ik sinds afgelopen nacht last van krampen. ongesteldheids krampen. mn temp is netjes gelijk gebleven na me eisprong deze is 36.7 c. verder heb ik als ik in me tepels knijp pijn eraan.ik heb alleen wittige en soms gelige afscheiding.zijn er meiden die ook hevige krampen hadden en toch zwanger bleken? ik ga er maar vanuit dat volgende week mn regels gaan komen. maar een stemmetje in me hoofd zegt ik ben zwanger. ik vind het allemaal best spannend hopelijk zijn er meer meiden die dit mee hebben gemaakt. en na 2 miskramen dit jaar zou ik graag weer is positief nieuws hebben

alvast bedankt

gr roy

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hallo Roy,

Ik het PRECIES hetzelfde, ik zou jouw verhaal geschreven kunnen hebben (op de mk na, rot voor je!) .
    Waar heb je precies krampjes? Ik echt heel ver naar onderen, het lijkt ook een beetje op opgerekte spieren ofzo, kan het niet zo goed beschrijven.
    Heb 3 dagen pijnsteekjes/gevoelige/jeukerige borst gehad (alleen rechts) maar verder helemaal geen klachten. (kan natuurlijk ook van de eisprong zijn)
    Mijn NOD is 17 dec waarschijnlijk...
    Pfff..... Wachten duurt lang he?!

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ roy2.

ik heb nu ook al menstruatie krampjes en ik moet mijn nod rond de 13 december hebben. en heb soms ook vaag steekjes in mijn borsten. terwijl ik normaal 1 dag voor mijn nod wat merk qua krampen.

dit is voor ons ook nog maar ronde 1 dus ik wacht tot de menstruatie komt.

4. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb vooral naar beneden toe krampjes. ik heb wel een test gekocht die je eerder kan doen maar ik wacht toch netjes af denk ik.ik had sinds mijn eisprong pijnlijke borsten maar dat is nu wel minder geworden. wachten duurt iig veeeeel te lang!!!!!

spannend hoop toch op positief nieuws voor ons

gr roy

5. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een vervelende vraag, maar herken je dit van toen je eerder zwanger was bij de vmk?

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik had ook een week voor mijn NOD menstruatie krampen, en ik bleek zwanger.

xxxx

7. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh.. Spannend.... Nou kan ik helemaal niet meer wachten!!! :p

8. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    ik herken die krampjes wel van een zwangerschappen. maar ik lees veel over krampjes en dat die meiden toch ongesteld werden

gr roy

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik had ook krampen voordat mijn nod. Als ik ongesteld moest worden had ik dat ook, maar toen ik zwanger was waren ze veel erger.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik zit ook al te twijvelen of ik een test zal gaan halen... maar ik doe het denk ik toch niet. en wachen duurt idd veeeeel ste lang haha!
    maar blijf toch een beetje nuchter en wacht toch maar op de duivels spreek ik mijzelf toe! maar je blijft de stille hoop houden:D

bij wie van ons 3 toch? zal het raak zijn??

11. Seth

Seth Niet meer actief

Bij alledrie is ook een optie hoor...!!!:D

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik heb die menstruatie krampjes 1 week voor NOD al 21 rondes en ben nog nooit zwanger geweest....;)

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo meiden!
    Ik heb ook men NOD op 16 december.
    Ik vermoed dat ik vandaag een innesteling heb gehad (hoop ik althans)
    Vandaag ging ik naar het toilet en had een beetje roze, bruin bloed in mijn slipje...
    Ook wel wat een raar gevoel onderaan in men buik...
    Wat denken jullie?
    Het geeft toch allemaal wel wat hoop hé!
    Laat ons samen aftellen en hopen dat we 2009 in schoonheid kunnen afsluiten!

14. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL

Pfffff.... Ik hoop bij ons ALLE drie!!!
    Ik kan echt NIET wachten om te testen!!!!
    Heb nog steeds de menstruatie-krampjes.... Maar zou het zijn omdat ik er zo op let?
    Ik heb toch het gevoel dat ik dit nog niet eerder heb gehad...
    De steekjes in mijn borst zijn wel weg overigens.

Ohhhh spannend! Nog even wachten.. Ga je al eerder testen?
    Of kun je het volhouden tot de 16e?
    Nou dat klinkt positief, roze bloed! Hoop innestelingsbloed!
    (Heb je dat overigens ALTIJD, of kan het ook zijn dat je daar niks van merkt?)
    3....2.....1......RAAK! :D

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zit nu in de 2de ronde en moet zeggen dat het de eerste keer is dat ik dit heb, daarom juist dat ik toch een beetje hoop heb:)
    Ik weet het eigenlijk ook niet of je dit kan hebben zonder zwanger te zijn.. Is toch allemaal heel erg ingewikkeld hoor:D
    Ga wachten tot de 18de dan zijn we op vakantie en zou toch echt wel leuk zijn dat ik daar positief test:D
    Moet wel zeggen dat ik me anders voel dan vorige maand.
    *Duim*, *Duim*!!

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik heb mijn NOD (waarschijnlijk) op de 16e, en ook ik heb vannacht en vandaag de hele dag met het gevoel gelopen dat ik ongesteld moet worden. Aangezien dit onze eerste ronde is had ik er eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan. Ik gooi eigenlijk alles nog op het "ontpillen", maar als ik jullie verhalen zo lees wordt ik toch een beetje" zenuwachtig". Het zal toch niet zo zijn dat het meteen in de eerste ronde raak is. Ik wil wel graag hoor, maar ging er toch vanuit dat het wel een aantal maanden zou duren.
    Nu heb ik toch wel een beetje de kriebels gekregen!!!!!
    Ik zal duimen voor ons allemaal....

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hoi hoi!

tuurlijk hoop ik ook voor jullie dat het deze x raak is!
    en het blijft spannend. ik probeer vooral mij zelf niet gek te maken... en dus zo min mogelijk op de krampjes etc te letten, maar je doet het toch, hmm wat is wachten toch irritant.
    mijn vriend hoopt dat we volgend jaar nog naar lowlands kunnen,
    ik heb hem al een paar x gezegt dat dat niet meer doorgaat ;))

18. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi hoi,

meiden wat is het toch spannend allemaal.
    ik heb zelf erg het gevoel dat het niet raak is heel gek maar ja ik heb wel die krampjes. soms zou ik willen dat er een glazen bol te koop geweest zou zijn en dat je erin kon kijken wanneer je zwanger zou zijn. zou zo makkelijk zijn. ik ben het wachten nu echt beu aan het worden bah bah

liefs roy

19. Alita

Alita Niet meer actief

Meiden ik heb dit ook gehad en werd helaas ongesteld....

Ik wil jullie alleen zeggen dat je soms denkt dat het raak is met de kwaaltjes (en ik had er genoeg vorige ronde) en was gewoon niet zwanger helaas....hou het in je achterhoofd en ga er niet te veel op in..

Maar het gaat vanzelf ik weet het, straks begint mijn wachtweek weer en dan zal ik me ook wel weer van alles in de kop gaan halen....

20. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ook bij mij is het herkenbaar ik heb mijn NOD 15 december en heb ook erg veel pijn aan mijn borsten en heb ook last van mijn buik ik ervaar het als een zeurend gevoel. Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad en hoop nu ook weer zwanger te zijn, maar zoals jullie misschien al in een ander tophic hebben gelezen loopt deze cyclus bij mij erg vreemd.
    Succes met afwachten

Deel Deze Pagina