ongi van 1 dag; vreemd of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paula0305, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Bedankt voor je reactie Victoria. Er is dus nog hoop.... nu kan ik dus alleen maar afwachten begrijp ik? Ik weet nu gewoon echt niet zeker of ik zwanger ben! Hoe lang duurde het bij jou voor dat je positief testte?

Enne Mnq, ik duim voor je! Dat het maar snel een positieve test mag zijn :)

Sassie, bedankt voor je reactie, maar ik weet dus nog niet zeker of het een innesteling is geweest...

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    De dag na de ongesteldheidsdag heb ik een test gedaan en die was positief, de dag er na weer en was ook positief. en twee weken later nog een keer, want had tussendoor ook weer twee keer wat bloedverlies gehad (en ik kon gewoon niet geloven dat ik zwanger was). Ik heb nooit een test laten doen bij de huisarts.
    Ik denk dat het echt gewoon afwachten is, het blijft toch altijd spannend. Zelfs na drie positieve testen, kon ik het pas echt geloven toen ik 12 weken echo had gehad.

Succes! Groetjes Victoria

3. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik snap geen hout meer van mn eigen lichaam. Vanmiddag weer een ietsiepietsie oud bloed. Was ook weer maar zo weg.

Herkent iemand dit?

Mijn nod is 7 april pas...

4. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    hopeloos... ik geloof dat ik vanochtend ongi ben geworden...... wat een drama :(

Deel Deze Pagina