ongi van 2dagen, normaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nijlpaardje83, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijlpaardje83

nijlpaardje83 Nieuw lid

6 feb 2008
    2
    0
    0
    Doetinchem
    hallo,

Ik vanaf eind januari gestopt met de pil. De eerste keer ongesteld zonder pil werd ik na 29 dagen. Dus een nette cyclus. De 2de ronde duurde 30 dagen. Dus ook niks mis mee. Maar ik vraag me af of het normaal is dat mn ongesteldheid eigenlijk maar 2 dagen duurt, daarna is er nog 3 dagen wat bruinige afscheiding, maar dat is opte vangen met een inlegkruisje.
    Wie herkend dit? 2 keer negatief getest.

2. pooky02

pooky02 Lid

15 mrt 2008
    48
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb hetzelfde als jij, ook in januari gestopt met de pil en de eerste twee rondes regelmatige cyclus.
    Maar vanaf de 2e ronde was ik ook maar 2 dagen ongi (3e ronde ook).
    Het zou kunnen dat het nog met het ontpillen te maken heeft, ik zou me er geen zorgen over maken.
    Groetjes Pooky

3. Ik ben vaak ook maar 2 dagen licht ongesteld, en soms nog een dag erna wat troep. Maar een ongesteldheid is het zeker weten wel bij mij.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik werd ook de eerste keer gewoon normaal ongesteld, daarna was ik 2 dagen overtijd en die keer daarop was ik nog eens 2 extra dagen overtijd. Bij die laatste 2 keer was ik het ook nog geen 2 dagen (normaal zijn dat er 4 a 5) en heel weinig bloedverlies. Ik denk dat dat inderdaad met het ontpillen te maken heeft. Nu zou ik het volgende week vrijdag weer moeten worden, dus ik ben benieuwd wat me dit keer weer te wachten staat ;) Het vervelende is wel dat je maar blijft twijfelen of het nou nog gaat komen of niet.

Deel Deze Pagina