hoi dames, ik heb deze maand echt het gevoel dat het raak is. maar vanmorgen had ik heel iets bruin spul..1 x en de hele dag niet meer. 25 maart is nod...
Ja dat kan... Zoals je zegt is het oud bloed... Zolang het niet rood is en met stolsels kan het om een innesteling gaan...
Ja, dat kan, maar ik zou er niet vanuit gaan. Oud bloed is mij mij altijd een teken dat de eraan komen.
Het kan hoor! Ik had het deze keer ook! Op een dinsdag had ik echt bruinige afscheiding, daarna was het ook weer over en op zondag was ik niet ongi... Ik had verder helemaal niet het gevoel dat het raak kon zijn. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden... Ik duim voor je dat je zwanger bent! Nog een paar dagen en dan is het hopelijk duidelijk!
Ik heb hetzelfde gehad! Weet alleen nog niet of ik zwanger ben! Ik ga 1 april pas testen omdat ik zeer onregelmatige cyclussen heb. Maar denk dat het raak is! Groetjes van jazy
Ik heb vorige week ook ff bruinbloed gehad. Later met bloed proppen ofzo. Mijn HA zegt dat dit een miskraam of een dreigende miskraam is. Morgen moest ik testen zei die dus ben erg benieuwd. Hopelijk ben ik toch zwanger. Vind het een raar idee dat ik zwanger was of ben haha. Groetjes Susan
Ik heb sinds donderdag bruin bloed (was toen vier dagen overtijd) Nu nog steeds een beetje bruinverlies. Heb inmiddels twee zwangerschapstesten gedaan en beide negatief. Denk dus dat mijn kansen verkeken zijn en dat ik dit als ongesteld moet rekenen. Wel raar hoor, want je hoort overal dat bruin bloed oud bloed is, maar dan zou de test inmiddels toch positief moeten zijn. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen