hoihoi... vraagje, ik ben benieuwd of er hier dames zwanger zijn geraakt doordat zij het deze keer ' anders' deden dan andere keren. Ik heb het bijv. de laatste keer dwars door de eisprong gedaan.Mijn eisprong kwam 6 aug. om half 9 avonds , we zijn meteen plat gegaan.Daarna kussen onder mijn kont en ik was zwanger.(helaas miskraam). Ik heb ook gehoord dat als de vrouw ná de man klaarkomt het zaad beter naar de juiste plek word toegeleid. Hebben jullie nog opmerkelijke ervaringen, misschien? liefs irisje
Ik denk dat er niet de perfecte manier is om zwanger te worden. Er spelen teveel factoren een rol. Ik weet toevallig precies wanneer ik een ei heb. Ik kom( ) altijd voor mijn vriend klaar. Niet tijdens het klussen, maar daarvoor. Dus voor ons maakte dat niks uit. Ik denk dat als je weet wanneer je eisprong is je het meeste en beste kans maakt om zwanger te raken.
Wij wilden er niet teveel mee bezig zijn de eerste ronde al, daarom zijn we een paar dagen voor mijn eisprong opgehouden met klussen... met dit als resultaat
Ik weet niet of er effectief tips & tricks zijn om zwanger te raken maar ik heb deze maand 'n paar dingen uitgeprobeerd en ben toch zwanger geraakt dus ja... baat het niet, schaadt het niet... Zo hebben wij deze maand : *in de vruchtbare periode elke dag "geklust" * zorgde ik ervoor dat ik erna 'n kwartier op m'n gemakje in bed bleef liggen * hebben we na de vruchtbare periode nog om de 2 dagen geklust (in geval ik een latere eisprong zou hebben) * niet meteen gaan plassen na de sex misschien halen bovengenoemde dingen niks uit é en had ik gewoon héél veel geluk maar kijk, ik geef het je gewoon effe mee Véél succes!
Mijn ultieme tip (hoe afgezaagd ook): er niet te veel mee bezig zijn! Ik denk als ik niet een weekje op vakantie was geweest na de IUI ik nu niet zwanger was geweest (dat zegt mijn gevoel)
Toch bedankt, Dat zijn toch al wel wat nuttige tips. (Moderators : misschien moet deze topic toch maar verplaatst worden want de meiden die zwanger willen worden hebben er meer aan dan de al zwangeren). Liefs irisje
ik weet het eigenlijk niet want ik voelde de eisprong en toen hebben we zeg maar geklutst en ik was zwanger direct al de eerste ronde!
Hoi @Gipsy: misschien rare vraag: hoe voelt jouw eisprong? (steken in de onderbuik? opgezwollen buik?) Mijn ventje heeft me beloofd er deze écht maand werk van te maken én we gaan nu om de twee dagen klussen. Vanaf deze avond! hihi Let's hope! groetjes
Ja, idd....waar herken je je eisprong aan qua gevoel bedoel ik : : : Ik heb dit nl nog niet meegemaakt. Ik ben nl net gestopt met de pil! Dus waar moet ik op letten, wat voel je dan?
hoihoi... bij mij voelt het als een steekje rechts of linksonder in onderbuikstreek.als je het altijd gevoeld hebt is het een heel herkenbaar steekje.duurt een paar seconden en dan weet ik , het ei is gelegd.de ene keer voel ik hem sterker dan de andere keer maar voel hem altijd. liefs iris
tja hoe voelt een eisprong, ik heb altijd een aantal dagen van tevoren zo'n soort ongi krampen en dan met de eisprong zelf een soort steek (tja hoe omschrijf je dat nou, een plop)
Kan die steek ook aanhouden? Ik had namelijk afgelopen week een halve dag een aanhoudende lichte steek. Kan het geen pijn noemen maar het was een soort van zijsteek maar dan veel lichter zeg maar. Kan natuurlijk ook heel iets anders geweest zijn! Ik wil mijn lichaam ook leren kennen!
jazeker ! bij mij heeft het een keer een hele ochtend aangehouden.moest toen zelfs moeilijk zitten van de pijn. dat kan dus ook maar gebeurt bij mij iig sporadisch. groetjes iris
De laatste keer heb ik me er niet meer bezig mee gehouden gwoon lekker me leventje lijden zonder denken aan zwanger worden tuurlijk dacht ik er nog wel aan maar niet zo erg als daarvoor.
Ik zelf was er 9 maanden er zo mee bezig om zwanger te worden en steeds die terleurstelling. Ik had me inmiddels erbij neer gelegd en gewoon op de onspannende manier sex gehad zonder erbij stil te staan om zwanger te worden. Na 2 maanden gaf het dus het resultaat: Zwanger. Groetjes Anna.
het vervelende is dat de een haar eisprong feilloos voelt en de ander helemaal niet. mijn eisprong voelde ik altijd een halve dag. de laatste keer duurde het een paar dagn voor mijn gevoel. wat wij anders hebben gedaan. nou ik ben inderdaad voor en na mijn mannetje klaargekomen. ben op bed blijven liggen en we hebben om de twee dagen geklust in de dagen voor de eisprong. op de dag van de eisprong niks gedaan en de dag ernaa ook niet.
hoihoi... regelmatig klussen en niet te veel mee bezig zijn , weet ik natuurlijk.dat is ook zo. maar is niet iedereen die regelmatig deze site bezoekt er veel mee bezig. als je dan toch deze site bezoekt is het leuk om iets te lezen waar je misschien van denkt ; aha , dus zooo... tsja, of niet het gaat om het leesplezier. trouwenzzz vanaf het moment dat ik veel op deze site kwam juli~augustus was ik wel zwanger geraakt. liefs irissie
Om de dag klussen rond de periode van je eisprong (die kun je weten door je temperatuur bij te houden en ovulatietesten te doen) en waar ik heilig van overtuigd ben wat bij ons de doorslag was is: klussen op z'n hondjes! Dus niet op je rug met je benen omhoog of wat dan ook. In de 11de ronde was het bij ons raak en dit was de enige cyclus waarbij we het om de dag en op z'n hondjes deden en ook nog fanatiek temperaturen en ovulatietesten deden. Ik had er niet meer dan dit mee bezig kunnen zijn (was de laatste kans voor gyne bezoek) dan deze cyclus en ook dat werkt dus zeker wel! Veel suc6 meiden en ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Liefs Marjolein
Hoi Ik geef het echt toe: Ik hou me er teveel mee bezig.. maar kan het echt moeilijk van me afzetten. Ik wil het zóóó graag! En ben er echt klaar voor. Heb mijn cyclusbanner op pc staan, en helemaal uitgerekend tot februari.. (wanneer vruchtbare periode, wanneer ovuleren, wanneer terug de duiveltjes verwachten?...) en misschien moet ik maar even ook van dit forum 'verdwijnen' voor een tijdje.. Ik heb hier zo'n gezegde zien staan op het forum waaraan ik me vasthou: "Het is niet omdat je er zoveel aan denkt dat je niet zwanger wordt. Het is omdat je graag zwanger wordt, dat je er veel aan denkt." (Mooi hé) groetjes en misschien tot binnen een paar maandjes.. als het raak is (?) xxx Liesje25