Hallo dames, Ik ben er weer.... Na 5 dagen bruinverlies zette het vanmorgen/ vanmiddag door in bloedverlies en ongi pijn... De echo kwam net een half uurtje te laat... mijn mannetje heeft het niet mogen bewonderen... Ik weet niet wanneer we weer beginnen met klussen, maar zal toch nog regelmatig hier te vinden zijn want de wens is groot! We gaan het nu eerst een plekje geven en bijkomen van de schrik en stress. Liefs Cynthia
Heel veel sterkte gewenst Cynthia! Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, ik wens je veel sterkte en hopelijk lukt het binnenkort weer om zwanger te raken.
Dank je wel meiden, Vanmorgen belde het UWV me wakker. Dit omdat ik afgelopen maandag ziek had gemeld, ze vroegen dus waarom Het is zo raar.... op het moment dat je positief test is het zo onwerkelijk. Je bent zwanger maar je bent je er nog niet zo bewust van. Totdat het mis gaat.... dan merk je hoe erg je al gehecht bent aan het nieuwe leven dat in je groeide. Het doet me meer dan dat ik ooit heb durven denken. Liefs Cynthia
HOelang blijven zaadjes eigenlijk leven in je lichaam, want ik heb vanaf maandag om de dag sex gehad en om de dag is hij ook klaargekomen. vandaag moet mijn vruchtbaarste dag zijn,en dan morgen mijn ei. Dus vanavond nog maar even klussen hihi ( geen probleem hou van sex) en dan gaan we weer naar het wachtbankje.