Wij blijven geloven!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lientjelove, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Het stomme is dat ik elke keer weer denkt.. IK BEN ZWANGER!!! Zelfs de keren dat ik een negatieve test in mijn handen had.. dacht ik: dit klopt niet hoor. Uiteindelijk weet ik het dan wel, want anders zou ik toch een keertje een dikke buik moeten krijgen en dat gebeurd nog niet. Toch heb ik het nu ook weer: ik weet het zo zeker... dinsdag ga ik positief testen!! Hoe zou dat toch komen en waarom klopt het zo vaak niet, als we er zo van overtuigd zijn??? Ik vind het echt zo apart... Het is niet eens zo dat ik er dan van te voren al mee bezig ben.. maar dan komen al die kwaaltjes weer en dan denk ik: ja hoor.. kijk maar!! Toch weet ik inmiddels dat het helemaal niets hoeft te zeggen en ben ik me bewust van het feit dat ik dinsdag gewoon weer negatief kan testen.. Waarom voelen wij ons toch zo elke keer.. herkend iemand mijn verhaal???? Ik hoor ga jullie verhalen of ben ik de enige die dit heeft.. hihi...

2. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hoihoi!!!!
    Ik herken het wel een beetje hoor, dat je soms ineens denkt: jaaa het is nu echt raak! en dan sta je heel verbaasd naar die test te kijken!
    Maar deze keer was het echt raak en het voelde anders.. Dieper ofzo, en mijn man voelde het ook anders... ook dieper....

En nu moet ik zeggen dat veel hier lezen me ook wel gek maakte met allerlei dingen als kwaaltjes dat je voelde dat je zwanger was hoor!

Ik hoop voor je dat het snel raak is! Hoeveel rondes al bezig?

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Ik denk dat dat komt omdat je het heeeeeel graag wilt en veel mee bezig bent!!!

Ik was er een tijd terug toen ik de pil nog slikte ook van overtuigd dat ik zwanger was maar dat was echter niet het geval!!!
    Je lichaam kan rare dingen met je doen en laten voelen als je iets graag wilt :(

4. Lientjelove

Ik zit nu in ronde 2, maar inderdaad tijdens het stikken van pil.. dacht ik dat al.. en was er toen nog helemaal niet mee bezig!! Ik lees hier op dit forum inderdaad ook vaak van vrouwen die er helemaal van overtuigd zijn en uiteindelijk toch negatief testen.. ik was benieuwd waarom dat zo is en/of we er misschien een antwoord op kunnen vinden.. hihi (ik denk het niet, maar vind de verhalen wel leuk om te lezen).. Ik ben erg benieuwd naar de reacties!!! xxxxx

5. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Ja dat is inderdaad ook nog zo!
    hoe liever je zwanger bent, hoe meer kwaaltjes je ineens hebt die je 'anders nooit!!' hebt, maar dat is denk ik niet zo, ik denk dat je ze normaal wel ook hebt maar er niet op let... OFzo... zo werkt het volgens mij bij mij wel!

6. Lientjelove

Dat zou inderdaad ook goed kunnen... elk kwaaltje is dan opeens een zwangerschapskwaaltje!!!!

7. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee LientjeLove!

ik doe ook mee! We blijven hopen op goede resultaten!

:)

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey!!!

Ik blijf ook mee geloven!!!
    Ik dacht dat het deze ronde echt raak was...
    6-7 nov licht rose afschijding (mogelijk eisprong?),
    16 licht rose/1 drupje bloed (Innestelling?)
    Maar afgelopen maandag echt begonnen te bloeden :S Vandaag is alles gelukkig weer gestopt, dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ik heb alleen zelf nog zon onderbuik gevoel van: was het nu raak afgelope ronde? Ik had namelijk verschillende klachten... de 6e nov steekjes onder in mn buik, de 21 weer... en vanaf de 7e heeellleee gevoelige tepels (mn bh zat zelfs niet lekker!)

Als het nu raak is geweest, dan weet ik in ieder geval dat mn lichaam werkt! wat denken jullie?

Share This Page