hoi dames ik zit met een vraag ik had 9 mei ongesteld moeten worden maar heb last van urine verlies en af en toe last ongi krampen de ene kant van mij gevoel zegt van het is raak en de andere gevoel zegt nee het kan niet maar ik wou weten of sommige van jullie dat ook hebben gehad terwijl ze zwanger waren want ik weet niet meer wat ik moet denken en de willen niet komen
ik ga er van uit dat je ook negatieve zwangerschaps testen hebt gehad maar als je al zolang overtijd bent waarom niet langs de huisarts voor eventueel bloedtest mits je niet zwanger bent ongi opwekkers ? wens je heel veel succes gr maria
nee ik heb maar 1 test gedaan en die was negatief en ik zou nu dus al 4 dagen overtijd zijn messchien ben ik te vroeg met testen en ik heb trouwens ook last van mijn onder rug
Ben je aan het ontpillen? Dat verklaard dan ook veel. Ik kan wel wat ongi opwekkers gebruiken, iemand verstand van?
Hoi Loona Weet je al meer? Ik ben ook overtijd..5 dagen Heb 1 dag na NOD test gedaan: negatief Nu wacht ik tot zaterdag, als ik dan nog niet ongi ben doe ik weer een test, het is dan 1 week na mijn NOD.