Ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gill1980, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Nou zoals jullie zien aan mijn banner, ben ik sinds gisteren langzamerhand ongi geworden.
    vanmorgen zag ik idd de rode :evil:
    Heel jammer en we gaan gewoon voor de volgende ronde.

Ik ga wel even contacten met mijn vk omdat ik meerdere malen positief had getest.
    en nu dan toch ongi ben geworden.

Ik had voorheen een cyclus van 28 dagen ik denk dus dat ik nu een cyclus heb van 34 dagen ( dat zijn de extra dagen die ik overtijd was)

Liefs

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hé balen meid :(
    Nog zo'n goede hoop is je cyclus gewoon langer.. :(

Succes in de volgende ronde..

groetjes Eleni

3. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    ja dankjewel, ik baal enorm maargoed volgende ronde zijn er nieuwe kansen. Ik snap alleen niet waarom mijn cyclus nu ineens langer is.

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    mijn cyclus schommelt altijd zoals je bij mij kunt zien

ik heb afgelopen maand het zelfde gehad 3 posi testen en toen kwam de duivel en nam mijn kleintje af

maarja we proberen gewoon weer verder

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he wat vervelend voor je gill... dat is balen! :( heb je vanochtend ook een negatieve test gehad? anders even bellen idd met verloskundige, want met een posi test is het dan denkik misgegaan na innestelen? gewoon voor advies zouu ik wel even bellen, sterkte meid! liefs humm

6. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Ik heb momenteel alleen oudbloed wat eruit komt.

Is er nog hoop?
    Ik heb nog geen test gedaan

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hey Gill,

Oud bloed kun je hebben, dat betekent niet dat het mis is. mijn ha zei me dat zelfs bij helderrood verlies het in 50% van de gevallen nog goed gaat.

je kunt wel weer een test doen maar als ie lichter uitvalt kan dat ook andere dingen komen dan een dreigende mk. ik denk dat je alleen maar kunt afwachten en evt. je vk bellen voor advies. maar ik denk dat ze hetzelfde zal zeggen.

sterkte!

8. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    ja wachten is echt zo vervelend..
    maargoed het is dus niet verstandig weer een test te doen?

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meid, heb je ook erge ongikrampen bijvoorbeeld? ik persoonlijk zou even morgenochtend met ochtendurine een test doen, een 2e lijntje is een lijntje, iets lichter ook... en aan de hand daarvan echt even de vk bellen voor advies. Hier wordt je zo onzeker van! als het niet doorzet je ongi, kun je nog alle kanten op... Sterkte! liefs humm

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt wel een test doen maar een lijntje kan idd lichter uitvallen. als je een mk hebt zal je hcg nog niet helemaal weg zijn denk ik, dus het geeft misschien alleen maar verwarring. tenzij die een stuk donkerder is natuurlijk.

11. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Nou ik denk niet meteen aan een miskraam en bovendien heb ik geen krampen of dergelijke. Ik heb nergens last van, behalve dan bruin rood afscheiding.
    Het is ook niet erg veel soort van veeg iedere keer

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    tuurlijk zou het lijntje donkerder moeten zijn, maar hier wordt je onzeker van,als een ongi niet doorzet, kun je nog alle kanten op. dus een test kan allicht een beetje vertellen hoe het ervoor staat. Misschien istie nog even donker, en als het lichter is kun je advies vragen hoe nu verder aan een vk. Ze heeft posi testen thuis liggen, dus de vraag of ze een bevrucht eitje had is makkelijk: ja! Een verloskundige zal ook vragen of ze weer een test heeft gedaan waarschijnlijk. Dan kan ze morgenochtend overleggen wat ze ermee aan moet. Gill, succes meid! en houd ons op de hoogte.

13. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    @gill1980; voordat wij gingen proberen was ik netjes om de 24 dagen ongi (en we deden het al 2 jaar met condoom). Sinds we het proberen ben ik ook licht aan het schommelen met mijn ongi. kan dus best hoor.

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ze heeft weer een duidelijke positieve test, wauw! :D

@gill, hou ons nog even op de hoogte wat de vk zegt en hoe het met je gaat meis! liefs humm

Deel Deze Pagina