ongibuikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Ik heb zo'n buikpijn gehad gisteren en vandaag. Kon gisteren niet in slaap vallen en werd er vanmorgen weer wakker van. Kon niet meer slapen daarna. Het voelde alsof ik elk moment ongi zou worden. Heel de dag niets gezien van ongi, nu is de buikpijn iets minder, maar nog wel aanwezig. Het zit echt tegen mijn liezen aan en het zeurt. Ook heb ik een stekende rugpijn op dezelfde hoogte. Ik had ook bijna niks geen afscheiding vandaag. Ik twijfel nog over mijn ei, wanneer die is geweest. Waarschijnlijk moet ik woensdag ongi worden, maar het kan ook morgen zijn. Ik moest het hier even kwijt, hoop dat er mensen zijn die het herkennen en me hoop geven! ;)

liefs wies

2. Niet meer actief

ik zou ff een test doen of ff wachten,...ik kan je zo niet vertellen of je zwanger bent of ongesteld word

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt miranda, inderdaad is het gewoon afwachten natuurlijk. Ik had vandaag nog steeds een hoge temp en geen ongi te zien. buikpijn is nog aanwezig maar in mindere mate dan gisteren. Zou het ook een innesteling kunnen zijn geweest, of is dat wat laat? (dag 10/11)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wiesje....ik had vorige week 3 dagen voor nod ook ongipijn....daarom deed ik een testje die vaag posi werd en zondag vet posi!

dusssss ikduim voor je

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    liesje; wat hoopvol! maar hield het bij jou op naar de nod toe, of had je het op je nod ook nog. Ik heb gisteren ook geen afscheiding gehad, en nu ineens weer wel, dus mss ook een aankondiging voor de ongi. Erg zeg die onzekerheid. ik heb net wel een test gedaan, maar die was negatief. ik zag wel heeeeeel iets vaags, maar dat heb ik eerder gehad bij de kruidvattest. Maar geen bloed geeft moed natuurlijk! En jij bent nu natuurlijk ook een expert in symptomen, je voelde het zo goed aan.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had voor mijn nod veel afscheiding en 3 dagen voor nod ongikrampen en ook op mijn nod hoor wies!
    en een vaag streepje kan dus echt wel betekenen dat het raak is hoor....dat heb je bij mij gezien!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, inderdaad, maar mijn streepje was echt heel vaag. een ander zou hem niet zien denk ik. mss wil ik hem graag zien. Fijn dat je aan me denkt liesje, het is altijd zo'n rotperiode die laatste dagen. hopen dat het de laatste keer mag zijn.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop ook ontzettend dat het voor jou eindelijk een keer raak mag zijn.
    Ik klaag misschien wel over mezelf dat het zo lang geduurd heeft maar dat is niks met jou vergeleken

Wiesje meid ik duim ontzettend hard voor je!

Liefs Liesje

9. Niet meer actief

Heej Wies31,

ik duim ook voor je ;)

Doe anders nog een testje, misschien dat je het streepje dan duidelijker ziet.

Veel suc6 meid!

-x- Xena

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    xena; ja, dat wil ik wel, maar denk niet dat ie duidelijker wordt. hij was in eerste instantie negatief, en naar ongeveer een kwartier stond het vage streepje er. dus kan goed een indrooglijntje zijn. Ik wacht wel tot woensdag of donderdag. ik heb alleen nog maar een digitale van cb liggen, dus daar is het nu zeker te vroeg voor. En als ik er nu ga halen, dan maak ik ze allemaal op denk ik,haha. Ik zat nog te denken, een ovutestje te doen. Maar is dat altijd betrouwbaar? De buikpijn zijn nu meer pijnscheuten/steken geworden. maar nog geen bloed gezien in ieder geval. had jij ook zo'n buikpijn xena, net voor je nod?

11. Niet meer actief

Ja hoor, en ook beetje bloedverlies, maar dat was geen ongi.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier heb ik ook erge last van.
    'S ochtends valt het mee, maar in de loop van de dag word het steeds erger. Zodra ik een beweging maak, krijg ik flinke steken aan de zijkant en in het midden van mijn onderbuik. Eind van de middag komt de pijn onwillekeurig, en trekt het door naar mijn onderrug.
    Verder heb ik veel witte afscheiding, echt heel veel. Meer dan normaal.
    Ik heb vanochtend mijn urine ingeleverd en ik heb geen blaasontsteking.
    Vrijdag moet ik naar de dokter!

Ik hoop voor jou (en mij :p) dat je zwanger bent!

xxxx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi hoi, ik hoop met je mee! Dat wilde ik alleen even zeggen :D

Groetjes Delilah

14. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    hai meiden, ik herken die klachten ook. zit nu 4 dagen voor nod en heb zeurende pijn richting liezen en heup. ook heb ik pijnscheuten/steken als ik heb gebukt of snel opsta. deze pijntjes heb ik anders nooit, dus ja....nog 4 dagen afwachten maar...

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja precies dat herken ik. Als ik snel opsta dan krijg ik een paar seconden daarna flinke steken/krampen, en word daar soms ook een beetje naar van.
    Heb jij ook dat het in de loop van de dag steeds erger word? Als ik net uit bed kom 's ochtends dan heb ik er bijna geen last van.

16. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hai lieve meiden,

Ik herken die klachten ook... en ik heb ze nog steeds en ik ben nu ruim 7 weken zwanger... Vandaag echo gehad met positief resultaat, een kloppend hartje...
    Nu kan ik echt niet zeggen of dat jullie ook zwanger zijn, ik hoop het wel voor jullie allemaal!
    Hebben jullie al een test gedaan? Ben erg benieuwd! Zal duimen!

Liefs xx

17. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    hoi dayenne, sorry beetje late reactie, maar ja idd in de ochtend voel ik nagnoeg niets, in de loop van de dag en avond volop. heel vreemd...

Deel Deze Pagina